Areas, marca global de concessions d'Elior Group, preveu ingressar 500 milions d'euros amb la gestió dels 15 nous establiments que li han estat assignats a l'Aeroport de Barcelona-El Prat durant els pròxims vuit anys de contracte, segons ha informat la companyia aquest dilluns en un comunicat.
Els 15 nous establiments, que ocuparan una superfície de 6.200 metres quadrats en ambdues terminals, se sumen als 14 restaurants i botigues que ja gestionava l’empresa al Prat.
Segons el director general adjunt d’Elior Group i president executiu d’Areas, Pedro Fontana, amb aquest nou contracte Areas es posiciona com el principal operador comercial de la infraestructura portuària, amb un total de 29 locals, i es consolida com a líder del seu sector a Espanya.
La nova oferta inclourà un ampli ventall de conceptes, des de marques locals com Boldú i Javier de las Muelas, marques internacionals com Burger King, Exki, La Place i Paul, marques pròpies d'èxit, com Deli&Cia i COM, i apostes plenament consolidades en altres aeroports espanyols com SantaGloria, MasQMenos i Dots Bakery.