El programa "Accelera el creixement", impulsat entre la Diputació de Barcelona i Pimec, ha iniciat la seva quarta edició per ajudar a incrementar la competitivitat a 50 empreses amb alta capacitat de creixement, innovació, internacionalització i generació de llocs de treball. Les pimes que vulguin presentar-hi la seva candidatura tenen temps fins al 5 de juny a la seu o delegacions de Pimec o bé als Centres Locals de Serveis a les Empreses que participen al programa.
La bona valoració de les 150 empreses participants a les tres edicions anteriors del programa avalen l'aposta per una nova convocatòria. D'aquestes, un 59% han treballat comercialització; un 28%, internacionalització; un 13%, estratègies de gestió d'equip directiu o processos productius.
Com és habitual, les pimes que optin a participar-hi han de tenir un mínim de tres persones treballadores, una trajectòria empresarial d'almenys cinc anys i el centre de decisió a la demarcació de Barcelona, a més de tenir vocació internacional i voler invertir en creixement empresarial.
La selecció d'empreses
Un comitè de persones expertes serà l'encarregat d'avaluar les 100 candidatures preseleccionades d'entre el total de rebudes. A partir d'entrevistes personals, el comitè farà la selecció final de les 50 empreses amb major potencial de creixement.
Mitjançant el programa, la Diputació de Barcelona i Pimec persegueixen que les empreses participants aconsegueixin un creixement per als propers tres anys, com a mínim, en un dels següents aspectes: facturació, rendibilitat mitjana, ràtio d'exportació i plantilla. Per assolir aquests objectius, PIMEC configurarà un equip de treball integrat per experts en assessorament al creixement empresarial.
Passos per acompanyar el creixement
El procés d'acompanyament a les pimes participants el conformen sessions col·lectives i d'atenció individual durant quatre mesos. Enguany, el suport personalitzat del consultor/a per posar en marxa el pla de creixement operatiu a cada una de les 50 empreses ha augmentat fins a les 35 hores.
Un cop elaborats els plans de creixement empresarial, es donarà suport a les necessitats que cada empresa ha identificat i se les acompanyarà durant quatre mesos més per superar els reptes plantejats mitjançant classes magistrals col·lectives, impartides per persones expertes en matèries com lideratge, innovació, finançament, comercialització i internacionalització, sessions d'exposició de bones pràctiques empresarials i sessions individuals d'assessorament.
Al llarg de tot el procés, un equip de tutoria de Pimec i el Centre Local de Serveis a les Empreses de referència estarà a disposició de les persones participants per atendre dubtes i incidències.
La bona valoració de les 150 empreses participants a les tres edicions anteriors del programa avalen l'aposta per una nova convocatòria. D'aquestes, un 59% han treballat comercialització; un 28%, internacionalització; un 13%, estratègies de gestió d'equip directiu o processos productius.
Com és habitual, les pimes que optin a participar-hi han de tenir un mínim de tres persones treballadores, una trajectòria empresarial d'almenys cinc anys i el centre de decisió a la demarcació de Barcelona, a més de tenir vocació internacional i voler invertir en creixement empresarial.
La selecció d'empreses
Un comitè de persones expertes serà l'encarregat d'avaluar les 100 candidatures preseleccionades d'entre el total de rebudes. A partir d'entrevistes personals, el comitè farà la selecció final de les 50 empreses amb major potencial de creixement.
Mitjançant el programa, la Diputació de Barcelona i Pimec persegueixen que les empreses participants aconsegueixin un creixement per als propers tres anys, com a mínim, en un dels següents aspectes: facturació, rendibilitat mitjana, ràtio d'exportació i plantilla. Per assolir aquests objectius, PIMEC configurarà un equip de treball integrat per experts en assessorament al creixement empresarial.
Passos per acompanyar el creixement
El procés d'acompanyament a les pimes participants el conformen sessions col·lectives i d'atenció individual durant quatre mesos. Enguany, el suport personalitzat del consultor/a per posar en marxa el pla de creixement operatiu a cada una de les 50 empreses ha augmentat fins a les 35 hores.
Un cop elaborats els plans de creixement empresarial, es donarà suport a les necessitats que cada empresa ha identificat i se les acompanyarà durant quatre mesos més per superar els reptes plantejats mitjançant classes magistrals col·lectives, impartides per persones expertes en matèries com lideratge, innovació, finançament, comercialització i internacionalització, sessions d'exposició de bones pràctiques empresarials i sessions individuals d'assessorament.
Al llarg de tot el procés, un equip de tutoria de Pimec i el Centre Local de Serveis a les Empreses de referència estarà a disposició de les persones participants per atendre dubtes i incidències.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.