El B-Travel obre les seves portes des d'aquest divendres fins al diumenge al palau 8 del recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, on reunirà un miler d'empreses i a una quarentena de països. El saló de turisme d'experiències de la institució firal comptarà amb la participació de 200 expositors i preveu una assistència d'entre 25.000 i 30.000 visitants, i 1.100 professionals.
La Generalitat compta amb un espai de 900 metres quadrats en el saló, on mostra el videojoc de realitat virtual Legends of Catalonia, que cerca difondre el patrimoni turístic de Catalunya, i La ruta de l'atzar, el vídeo de la campanya de promoció turística de la Generalitat premiat com a millor curt de 2018. També es projectarà un vídeo amb tots els "ambaixadors" de Catalunya, com el futbolista Gerard Piqué i la cantant Maria del Mar Bonet, entre uns altres.
A més, la fira vertebrarà de nou la seva oferta a sis àrees temàtiques: B-Delicious, turisme enogastronòmic; B-Happy, per a viatges en família, creuers i wellness; B-Culture, viatges relacionats amb l'art, la història i la cultura; B-Special, de turisme de compres i nou luxe; B-Adventure, turisme esportiu i d'aventura; i B-Industrial, rutes de zones amb ampli llegat històric-industrial.
Experiències de tota mena
El saló compta també amb actuacions musicals i danses a l'escenari central B-Travel Experience Area, passades de videos de destinacions turístiques i documentals en el B-Travel Cinema i altres activitats.
B-Travel 2019 reunirà les experiències viatgeres de totes les comunitats autònomes i províncies espanyoles, així com les de més de 40 països juntament amb més de 60 agències de viatges, hotels, navilieres especialitzades en creuers, càmping i turisme rural, companyies de transport, turisme industrial, turisme enogastronòmic i empreses de productes i serveis turístics.
Durant els tres dies de saló, oferirà als visitants activitats amb més de 27.000 euros en premis, als quals es podrà optar emplenant el 'B-Travel Passport', que els visitants rebran juntament amb l'entrada al saló.