• Empresa
  • Banc Sabadell i Alibaba s'alien per pagar als comerços

Banc Sabadell i Alibaba s'alien per pagar als comerços

L'entitat financera permet pagaments amb l'aplicació Alipay als 300.000 TPV que té distribuïts

Tao Tao d'Alipay i Anna Puigoriol de Banc Sabadell segellen l'aliança. | Cedida
Tao Tao d'Alipay i Anna Puigoriol de Banc Sabadell segellen l'aliança. | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
30 de Juliol de 2018
Act. 30 de Juliol de 2018

Banc SabadellAlibaba han tancat un acord que permet als usuaris del sistema de pagament Alipay, impulsat per Ant FinancialServices Group que és una filial de la multinacional de comerç electrònic, poder comprar a establiments d'arreu d'Espanya. 

 

Més concretament, l'entitat financera presidida per Josep Oliu ofereix als comerços que són clients seus la possibilitat d'admetre pagaments amb Alipay a les seves TPV. Amb una quota de mercat de vendes amb targeta del 15%, Banc Sabadell té distribuïts més de 300.000 TPV entre els seus comerços.

Puigoriol: "Hem hagut d'abordar el cobrament a través de la lectura dels codis QR dels telèfons mòbil dels usuaris d'Alipay"

"L'acord amb Alipay ha suposat un gran repte per a Banc Sabadell, ja que hem hagut d'abordar el cobrament a través de la lectura dels codis QR dels telèfons mòbil dels usuaris d'Alipay. Estem molt satisfets de com hem superat el repte, hem creat un portfoli de solucions vàlides per a qualsevol tipologia de clients Sabadell, ja siguin petits comerços o grans cadenes comercials”, ha assegurat Anna Puigoriol, directora de Serveis Financers de Banc Sabadell. 

 

Més concretament, les solucions destinades a comerços petits i mitjans introdueixen TPV Android de nova generació que incorpora una càmera fotogràfica per a la lectura de codis QR. De cara als clients que necessiten cobrar en mobilitat, Banc Sabadell ha habilitat la seva aplicació TPV mòbil per processar els pagaments amb Alipay.  

Per la seva banda el director de Desenvolupament Empresarial d'Alipay EMEA, Tao Tao, també ha apuntat que "Espanya és el segon país més visitat del món, i el creixement de visitants xinesos a Espanya és el més ràpid en comparació a la resta d'Europa. Els xinesos gaudeixen dels atractius del país, el menjar i les compres".

Així doncs, l'objectiu d'aquesta nova aliança és un cop més "proporcionar la millor experiència d'usuari".