L'empresa de programari Epinium, amb seu a Mataró, i que ajuda a marques i agències amb vendes a Amazon a millorar els seus resultats amb intel·ligència artificial, ha tancat una ronda de 500.000 euros en què ha participat Banc Sabadell a través de BStartup. L'operació, que ha estat liderada per LLYC Venturing, també compta amb la participació d'inversors com ara KOMM Investment(Michael Kleindl) i Jordi Ordoñez, entre altres.
Epinium connecta i gestiona múltiples comptes en una de sola plataforma, així com totes les integracions relacionades amb màrqueting a Amazon (Seller Central, Vendor Central, Brand Analytics i Amazon Ads). Un cop feta la integració, els usuaris poden veure una analítica dels seus comptes, una auditoria per saber què han de fer per millorar els seus resultats i eines d'optimització SEO i publicitat amb intel·ligència artificial pròpia i integracions com ChatGPT.
El programari, llançat al mercat el 2021, disposa actualment de més de 70 clients repartits entre Espanya, Itàlia, Alemanya, Turquia i altres països
El programari, llançat al mercat el 2021, disposa actualment de més de 70 clients repartits entre Espanya, Itàlia, Alemanya, Turquia i altres països. Algunes de les marques amb què actualment treballen són: Educa Borras, Bandai o Quirumed. El 2023 van ser reconeguts com Advanced Partner d'Amazon Ads, la màxima distinció d'eines o agències que gestionen una elevada inversió publicitària.
“Estem encantats de comptar amb nous socis de primer nivell com són Banc Sabadell i LLYC, a més amb la injecció de capital podrem trepitjar més l'accelerador del creixement" ha apuntat Carlos Martínez, CEO d'Epinium, qui ha afegit que "tant el nostre programari com el nostre equip ja estan totalment llestos per escalar el negoci”.