• Empresa
  • El Banc Sabadell impulsa l'estalvi rutinari

El Banc Sabadell impulsa l'estalvi rutinari

El nou compte de l'entitat permet retirar una quantitat de diners fixa, els cèntims que falten per arrodonir cada compra o cada vegada que plou en una ciutat determinada

El nou compte del Banc Sabadell impulsa l'estalvi rutinari | iStock
El nou compte del Banc Sabadell impulsa l'estalvi rutinari | iStock
Redacción VIA Empresa
Barcelona
01 d'Octubre de 2020
Contingut de marca

L'estalvi rutinari és l'hàbit que vol promoure el Banc Sabadell entre els seus clients amb el seu nou compteEstalviExpansió. Es tracta d'un compte vinculat a l'habitual que permet diverses modalitats per retirar diners periòdicament de manera automàtica. Una de les possibilitats és establir una quantitat fixa cada mes, però també es poden estalviar els cèntims que falten per arrodonir cada compra que es fa o fixar una partida que es retirarà al compte estalvi cada cop que plogui en una ciutat determinada. 

Aquestes són les tres propostes inicials que fa el banc, que cada client pot adaptar a les seves necessitats. Els estalvis que es vagin generant al compte Estalvi Expansió estan sempre disponibles i el servei es gratuït, sense requisits ni riscos, segons explica la companyia, però també sense rendibilitat. La nova modalitat de compte del Banc Sabadell es va posar en marxa fa un mes i mig. Fins ara, uns 15.000 clients l'han provat i han estalviat una mitjana de 220 euros mensuals. 

La rutina preferida durant el primer mes en funcionament va ser la d'arrodoniment, tot i que al setembre els clients comencen a elegir més freqüentment la modalitat d'estalvi periòdic amb una quantitat fixa, ja que, un cop acabat l'estiu, els usuaris comencen a pensar en estalviar de cara a la resta de l'any.

L'arribada del compte Estalvi Expansió del Banc Sabadell coincideix amb la situació de coronavirus, que ha modificat les necessitats dels treballadors a l'hora d'estalviar i comptar amb un coixí davant situacions imprevistes. La quantitat d'acomiadaments i d'ERTO que ha provocat la pandèmia fa que moltes famílies optin per impulsar les rutines d'estalvi i anticipar-se a possibles situacions adverses.

L'objectiu de l'entitat és captar uns 160.000 clients durant el primer any de comercialització del producte, i 610.000 en els propers cinc anys. Des de la companyia esperen que el saldo mitjà anual als comptes estalvi d'aquest tipus arribin a uns 2.000 euros per a cada usuari i puguin redirigir-los a altres productes per rendibilitzar els seus estalvis.