Banc Sabadell reforça la seva posició inversora a l'accionariat de GoTrendier, l'aplicació líder a Amèrica Llatina en la compravenda de moda de dona. L'app acaba de tancar una ronda de finançament de 3,5 milions de dòlars, la segona en poc més d'un any i la tercera de la seva història, que ha donat l'entrada a nous accionistes. L'objectiu de l'operació és impulsar el seu creixement a Mèxic i a Colòmbia, obrir mercat a Xile i reforçar l'equip tècnic per incorporar noves funcionalitats que permetin escalar la companyia.
A banda del Sabadell, també Ignia ha reforçat la seva inversió en companyia i Ataria, el fons peruà que inverteix en empreses tecnològiques amb alt potencial en etapes primerenques, s'ha unit a l'accionariat. La resta de la ronda ha estat coberta pels socis inicials: Antai Venture Builder, Bonsai Venture Capital, Pedralbes Partners i diversos business angels presents en rondes anteriors.
Segons Sergio Pérez, director d'Inversions de Sabadell Venture Capital: "El volum del mercat de compra i venda de roba de segona mà al món va ser de 360mil milions el 2017 i s'espera que arribi als 400mil milions el 2022. La combinació entre l'enorme mercat al qual s'adreça GoTrendier, que avui és el marketplace líder a Mèxic i Colòmbia, i l'equip que lidera la companyia ens ha decidit a acompanyar-los en el seu creixement per ser líders en aquest segment en tots els països de parla hispana". En paraules de la CEO, Belén Cabut, "aquesta ronda és important per afermar la nostra posició en els mercats en què operem i reforça la nostra aposta per crear una alternativa de consum de moda més responsable".