El pla d’actualització de caixers que Banc Sabadell va estrenar el juny de l’any passat ha conclòs amb la renovació completa de més de 700 de caixers arreu d’Espanya. L’entitat ha destinat 45 milions d’euros a aquest pla, que també ha suposat la inclusió de noves funcionalitats en la majoria de màquines d’autoservei del banc.
Així doncs, un 24% dels 2.900 caixers que l’entitat té instal·lats a Espanya han estat completament substituïts per un nou model, "més avançat i adaptat a les necessitats actuals dels clients", segons apunten des de l'entitat. Aquesta inversió en hardware, juntament amb la millora del programari de molts altres caixers de la xarxa, permet al banc "fer un salt qualitatiu" en les seves capacitats d’autoservei: un 86% dels caixers permeten fer ingressos online, un 92% dels caixers permeten fer pagaments amb codi de barres i un 55% dels caixers permet fer ús de la targeta amb tecnologia contactless i pròximament també amb el mòbil.
El director d’Organització i Recursos de Sabadell Espanya, Emiliano Álvarez, ha explicat els nous objectius: “Estem molt satisfets amb la feina feta, però encara volem incorporar més funcionalitats als nostres caixers i ja estem treballant en una nova generació”. Les primeres 30 unitats d’aquesta nova generació de màquines d’autoservei s’han començat a desplegar en oficines estratègiques de Banc Sabadell per tot el territori.
“Volem que el 100% de les nostres oficines tinguin alta capacitat d’autogestió, per oferir als clients més canals on operar i per continuar a les primeres posicions en qualitat de servei”, ha conclòs.