El Futbol Club Barcelona engega una línia d'actius digitals NFT amb moments històrics del club. L'entitat enceta una col·laboració amb l'empresa Ownix, casa de subhastes premium de NFT basats en Ethereum. El club descriu aquest acord de patrocini com "una aliança innovadora" mitjançant la qual col·laborar amb una nova oferta de cara als seguidors.
Owinx i el Futbol Club Barcelona, amb aquest acord, pretenen "apropar el club a tots els seguidors del món" amb la possibilitat d'adquirir aquests tokens digitals amb moments emblemàtics dels 122 anys d'història del club. L'acord s'emmarca dins l'estratègia d'expansió global del FC Barcelona per "buscar nous canals i formats que permetin connectar amb les noves generacions".
Segons el president del FC Barcelona Joan Laporta, "el Club treballa dia a dia per trobar formes innovadores de connectar amb els seus fans". Com ha afegit el mandatari, "la creació d'aquests NFT permetrà apropar als culers de tot el món moments únics del club", que serviran per continuar consolidant "la marca Barça".
Per la seva banda, el CEO d'Ownix Guy Elhanani, ha celebrat "la important oportunitat de poder fer als col·leccionistes propietaris d'una part de la història del Club". Segons el directiu, la missió d'Ownix passa per "animar els usuaris a adquirir NFT, no per comercialitzar-los, sinó pel plaer i orgull dels seus propietaris".