• Empresa
  • El Barça promociona Catalunya als EUA

El Barça promociona Catalunya als EUA

L'equip aprofita la gira nord-americana per exhibir el país com a destinació turística per als visitants estatunidencs

La nova lona del Camp Nou | EP
La nova lona del Camp Nou | EP
19 de Juliol de 2022

El Barça col·labora amb l'Agència Catalana de Turisme per a la promoció del país com a destinacióturística als Estats Units. L'equip masculí de futbol de l'entitat, en gira de pretemporada per la federació nord-americana, lluirà el logotip de Catalunya al polo de passeig, així com a les tanques led dels camps on juguin, acompanyat del missatge Love Barça, discover Catalonia, your taylor-made destination.

 

L'acció s'emmarca dins d'una aliança entre Barça i ACT que ja funciona des de fa una dècada, i que recentment s'ha renovat fins a l'any 2024. L'organisme, depenent de la Generalitat, pretén "recuperar la demanda turística en els diferents mercats internacionals" després de la davallada per culpa de la pandèmia; i es mostra "satisfeta amb els bons resultats" de l'acord amb el club de la capital del país.

Així, el Barça portarà la marca Catalunya a les quatre ciutats on jugarà: Miami, on s'enfrontarà el pròxim 19 de juliol contra l'Inter Miami FC; Las Vegas, on jugarà un Clàssic contra el Reial Madrid a l'estadi Allegiant; Dallas, que acollirà un Barça-Juventus al Cotton Bowl Stadium, i Harrison (Nova Jersey), on l'equip dirigit per Xavi Hernández es mesurarà amb el New York Red Bull.

 

El país, així, espera recuperar el turista nord-americà, "un tipus de viatger que dura tot l'any, realitza una despesa molt per sobre de la mitjana i es distribueix per tot el país per la diversitat d'interessos que presenta", segons Narcís Ferrer i Ferrer, director de l'ACT. El país nord-americà va ser un dels principals orígens dels turistes que passaven per Catalunya just abans de la pandèmia, amb uns a 1.500.000 visitants i una despesa conjunta superior als 2.500 milions d'euros.