25
d'Abril
de
2016
Act.
25
d'Abril
de
2016
La moda nupcial omplirà el palau 8 del recinte Montjuïc de Fira de Barcelona durant aquesta setmana amb la XXVI Barcelona Bridal Fashion Week, que tindrà desfilades, la mostra de les novetats de les principals marques del sector, jornades professionals i activitats per al públic general que s'estendran més enllà del recinte firal.
El certamen començarà amb les desfilades de 24 marques nacionals i internacionals, que tindran lloc del 26 al 29 d'abril, i seguirà entre el 29 d'abril i l'1 de maig, amb l'exposició de les col·leccions de moda nupcial femenina i masculina, vestits de cerimònia i complements de la temporada 2017 de més de 260 marques (un 13% més que l'any passat), la meitat procedents de l'estranger, sobretot del Regne Unit, els Estats Units i França.
Entre els màxims exponents d'aquesta edició es troba l'indi-estatunidenc Naeem Kham, famós per vestir la primera dama Michelle Obama, la reina Noor de Jordània i artistes com Beyoncé; així com l'israelià Galia Lahav, que mostrarà la seva col·lecció de vestits de núvia N.2 of Gala by Galia Lahav, d'estil urbà i romàntic.
És destacable també la firma novaiorquesa Houghton, que va participar per primera vegada al saló barceloní en l'edició de 2015, tornarà a ser present aquest any amb la presentació de 30 outfits de la col·lecció de tardor 2016 i primavera 2017 a la passarel·la i l'exposició d'algunes de les seves creacions més emblemàtiques.
Altres marques que desfilaran són Rosa Clará -que inaugurarà la passarel·la-, Jesús Peiró, YolanCris, Jordi Dalmau, Matilde, M&M, Justin Alexander, Ramón Sanjurjo, Cumbelyne, Carla Ruiz, Sonia Peña, Cristina Tamborero i Pronovias, que tancarà les desfilades divendres a la nit.
Oportunitats de negoci
La Bridal Fashion Week serà l'epicentre màxim de negoci al sector de la moda nupcial, ja que tindrà 400 compradors procedents de més de 40 països, especialment d'Europa i els Estats Units.
Amb l'objectiu de donar suport a les empreses en la seva recerca de noves oportunitats de negoci a diferents països i impulsar així la seva promoció internacional, l'esdeveniment tornarà a organitzar el programa Hosted Guest Program basat a contactar directament amb els compradors de major rellevància del sector perquè visitin la fira.
El saló tindrà la presència de més de 350 key buyers procedents dels Estats Units i d'Europa, sobretot del Regne Unit, Itàlia, França i Alemanya, que aquest any encapçalen la llista dels països en els quals es focalitza la fira per l'alt potencial dels seus mercats.
Exposicions i jornades professionals
El saló s'estendrà més enllà del recinte Montjuïc i organitzarà esdeveniments a diferents punts de la ciutat, entre els quals destaca una exposició fotogràfica de Vogue Novias a la plaça Espanya i una mostra de cinc vestits realitzats per alumnes del Istituto Europeu di Design (IED) al palau Pignatelli, seu del Real Cercle Artístic de Barcelona.
També s'organitzarà una jornada professional al Caixaforum, anomenada Barcelona Wedding Summit, que reunirà dilluns experts per analitzar les transformacions i perspectives del negoci de la moda nupcial.
Obrirà les jornades el professor d'Iese José Luis Nueno per presentar els resultats de l'estudi Millennial Brides: néixer als 80's, casar-se avui, i també participaran responsables d'empreses com Raimon Bundó, Jesús Peiró, Parera Grup, Inmaculada García i Swarovski, entre d'altres.
El certamen començarà amb les desfilades de 24 marques nacionals i internacionals, que tindran lloc del 26 al 29 d'abril, i seguirà entre el 29 d'abril i l'1 de maig, amb l'exposició de les col·leccions de moda nupcial femenina i masculina, vestits de cerimònia i complements de la temporada 2017 de més de 260 marques (un 13% més que l'any passat), la meitat procedents de l'estranger, sobretot del Regne Unit, els Estats Units i França.
Entre els màxims exponents d'aquesta edició es troba l'indi-estatunidenc Naeem Kham, famós per vestir la primera dama Michelle Obama, la reina Noor de Jordània i artistes com Beyoncé; així com l'israelià Galia Lahav, que mostrarà la seva col·lecció de vestits de núvia N.2 of Gala by Galia Lahav, d'estil urbà i romàntic.
És destacable també la firma novaiorquesa Houghton, que va participar per primera vegada al saló barceloní en l'edició de 2015, tornarà a ser present aquest any amb la presentació de 30 outfits de la col·lecció de tardor 2016 i primavera 2017 a la passarel·la i l'exposició d'algunes de les seves creacions més emblemàtiques.
Altres marques que desfilaran són Rosa Clará -que inaugurarà la passarel·la-, Jesús Peiró, YolanCris, Jordi Dalmau, Matilde, M&M, Justin Alexander, Ramón Sanjurjo, Cumbelyne, Carla Ruiz, Sonia Peña, Cristina Tamborero i Pronovias, que tancarà les desfilades divendres a la nit.
Oportunitats de negoci
La Bridal Fashion Week serà l'epicentre màxim de negoci al sector de la moda nupcial, ja que tindrà 400 compradors procedents de més de 40 països, especialment d'Europa i els Estats Units.
Amb l'objectiu de donar suport a les empreses en la seva recerca de noves oportunitats de negoci a diferents països i impulsar així la seva promoció internacional, l'esdeveniment tornarà a organitzar el programa Hosted Guest Program basat a contactar directament amb els compradors de major rellevància del sector perquè visitin la fira.
El saló tindrà la presència de més de 350 key buyers procedents dels Estats Units i d'Europa, sobretot del Regne Unit, Itàlia, França i Alemanya, que aquest any encapçalen la llista dels països en els quals es focalitza la fira per l'alt potencial dels seus mercats.
Exposicions i jornades professionals
El saló s'estendrà més enllà del recinte Montjuïc i organitzarà esdeveniments a diferents punts de la ciutat, entre els quals destaca una exposició fotogràfica de Vogue Novias a la plaça Espanya i una mostra de cinc vestits realitzats per alumnes del Istituto Europeu di Design (IED) al palau Pignatelli, seu del Real Cercle Artístic de Barcelona.
També s'organitzarà una jornada professional al Caixaforum, anomenada Barcelona Wedding Summit, que reunirà dilluns experts per analitzar les transformacions i perspectives del negoci de la moda nupcial.
Obrirà les jornades el professor d'Iese José Luis Nueno per presentar els resultats de l'estudi Millennial Brides: néixer als 80's, casar-se avui, i també participaran responsables d'empreses com Raimon Bundó, Jesús Peiró, Parera Grup, Inmaculada García i Swarovski, entre d'altres.