11
d'Abril
de
2016
Act.
12
d'Abril
de
2016
"Volem posicionar Barcelona com la capital mundial de la moda nupcial", ha asseverat Estermaria Laruccia, directora del saló Barcelona Bridal Fashion Week que ha presentat aquest dilluns la nova edició. Entre el 26 d'abril i l'1 de maig, el palau 8 del recinte de Montjuïc de Fira Barcelona acollirà la cita anual de la moda nupcial en una edició que ambiciona conquerir el públic internacional, principalment l'estatunidenc.
El saló nupcial ha incorporat el concepte 'fashion' al seu nom per seguir l'estratègia de consolidació del sector nupcial com un dels més importants de la moda del nostre país. "La nostra posada en escena no té res a envejar a les desfilades de Nova York, París o Milà i això ens permet presentar aquesta passarel·la com una garantia d'èxit per a les empreses dins de la seva estratègia de marca", ha remarcat Laruccia.
"És clau que tothom ens conegui i ens vegin com una cita ineludible per veure'ns protagonistes d'aquest sector. En aquesta edició el nostre focus principal està dirigit als EUA i als països europeus que tenen molta rellevància per a les empreses espanyoles i europees", ha destacat la directora. Per aquesta raó, per continuar conquerint compradors més enllà de les nostres fronteres, el saló posa especial èmfasi a la presència internacional.
La dissenyadora israeliana Galia Lahav, el nord-americà Justin Alexander, la francesa Cymbeline i el dissenyador indi-estatunidenc Naeem Khan participaran en les desfilades. Aquest últim va saltar a l'escena quan Isabel Preysler va lluir un dels seus dissenys a l'última edició dels Premis Goya del cinema espanyol, el que els ha ajudat en la negociació per tancar la seva assistència a la fira, com ha comentat la directora.
Tampoc no faltaran les firmes estrella, Pronovias, Jesús Peiró i Rosa Clará; ni les ja consolidades YolanCris i Inmaculada García, entre altres. En total 21 marques que se sumaran a les 260 que formaran part del trade fair, que augmenta l'oferta un 13% respecte a l'edició anterior.
Més compradors internacionals
Tanmateix, les previsions de la BCN Bridal Fashion Week és que hi hagi un total de 400 key buyers -contactats directament pel saló- provinents de 40 països, principalment dels mercats nord-americà i europeu, que són en els quals el saló ha post el focus enguany. "Si fas una fira i aquí no vénen periodistes o compradors, és un conte xinès, però és eloqüent que hi haurà 400 key buyers, el que vol dir que aquí se signen comandes", ha remarcat José Luis Nueno, professor de l'IESE i autor d'un estudi sobre comportament del mercat nupcial. Laruccia li ha donat suport afirmant que aquí "no parlem només de comunicació i glamur, sinó de tancar negoci i d'obrir-nos cap al món".
El saló nupcial ha incorporat el concepte 'fashion' al seu nom per seguir l'estratègia de consolidació del sector nupcial com un dels més importants de la moda del nostre país. "La nostra posada en escena no té res a envejar a les desfilades de Nova York, París o Milà i això ens permet presentar aquesta passarel·la com una garantia d'èxit per a les empreses dins de la seva estratègia de marca", ha remarcat Laruccia.
"És clau que tothom ens conegui i ens vegin com una cita ineludible per veure'ns protagonistes d'aquest sector. En aquesta edició el nostre focus principal està dirigit als EUA i als països europeus que tenen molta rellevància per a les empreses espanyoles i europees", ha destacat la directora. Per aquesta raó, per continuar conquerint compradors més enllà de les nostres fronteres, el saló posa especial èmfasi a la presència internacional.
La dissenyadora israeliana Galia Lahav, el nord-americà Justin Alexander, la francesa Cymbeline i el dissenyador indi-estatunidenc Naeem Khan participaran en les desfilades. Aquest últim va saltar a l'escena quan Isabel Preysler va lluir un dels seus dissenys a l'última edició dels Premis Goya del cinema espanyol, el que els ha ajudat en la negociació per tancar la seva assistència a la fira, com ha comentat la directora.
Nueno i Laruccia durant la presentació del saló. NN |
Tampoc no faltaran les firmes estrella, Pronovias, Jesús Peiró i Rosa Clará; ni les ja consolidades YolanCris i Inmaculada García, entre altres. En total 21 marques que se sumaran a les 260 que formaran part del trade fair, que augmenta l'oferta un 13% respecte a l'edició anterior.
Més compradors internacionals
Tanmateix, les previsions de la BCN Bridal Fashion Week és que hi hagi un total de 400 key buyers -contactats directament pel saló- provinents de 40 països, principalment dels mercats nord-americà i europeu, que són en els quals el saló ha post el focus enguany. "Si fas una fira i aquí no vénen periodistes o compradors, és un conte xinès, però és eloqüent que hi haurà 400 key buyers, el que vol dir que aquí se signen comandes", ha remarcat José Luis Nueno, professor de l'IESE i autor d'un estudi sobre comportament del mercat nupcial. Laruccia li ha donat suport afirmant que aquí "no parlem només de comunicació i glamur, sinó de tancar negoci i d'obrir-nos cap al món".