Les vendes de ReigJofre van pujar el 2021 fins als 236,2 milions d'euros, un lleuger creixement del 2,6% en termes interanuals. Tot i aquest augment, el benefici de la companyia es va retallar en un 10% el passat exercici, fins als 5,08 milions d'euros, amb un ebitda un 2,9% superior a l'any anterior, d'uns 27,3 MEUR, segons han informat la Comissió Nacional del Mercat de Valors.
El lleuger augment de vendes respon, segons la companyia, a l'alentiment del consum de productes essencials lligats a la pandèmia, així com de medicaments antibiòtics. Tot i això, la facturació es va equilibrar gràcies a l'augment dels productes amb recepta i del consumer healthcare, principalment als mercats exteriors.
Així, la divisió que més va notar els efectes de la pandèmia va ser la de tecnologia farmacèutica, especialitzada en antibiòtics i injectables, amb un retrocés en facturació del 7%, fins als 104,2 milions d'euros. Les branques de consumer healthcare i specialty pharmacare van mostrar increments en les seves vendes, del 8% (56,5 milions d'euros) i el 14% (56,5 milions d'euros) respectivament. Per mercats geogràfics, l'Estat espanyol va aportar el 45% de les vendes de l'exercici, mentre que la resta de la Unió Europea va registrar un 37%. Àsia amb un 7%, i la resta d'Europa amb un 6%, van ser els altres mercats principals de la companyia.