L'edició 2024 de Bizbarcelona acollirà més de 120 activitats, entre conferències, workshops i sessions de networking, amb l'objectiu de millorar la competitivitat del comerç, les pimes i els autònoms, segons ha explicat Fira de Barcelona en un comunicat aquest divendres.
La trobada se celebrarà el 23 i 24 d'octubre al Palau 8 del recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, i serà organitzada per la institució firal i promoguda per l'Ajuntament de Barcelona a través de Barcelona Activa, la Diputació de Barcelona, Pimec, l'Àrea Metropolitana de Barcelona i la Cambra de Barcelona.
L'objectiu és que el teixit productiu de la ciutat es posi en contacte amb les noves tendències del mercat i els models de negoci, i que estableixi relacions amb experts en transformació digital; màrqueting i vendes; internacionalització; distribució; finançament, o gestió del talent.
Autònoms, comerços i pimes, els objectius
El tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Valls, ha explicat que l'objectiu d'aquest any és "arribar al conjunt del teixit econòmic de la ciutat format per autònoms, comerços i pimes", per això s'han programat activitats per a diferents perfils, sectors i necessitats.
Entre els temes que tindran protagonisme al saló hi ha l'ús de la intel·ligència artificial per millorar les vendes, quines són les millors vies per atraure el talent i la diversitat a l'empresa o maneres de potenciar una marca a través de les xarxes socials.