• Empresa
  • Blink, la nova aposta del Banc Sabadell per vendre assegurances digitals

Blink, la nova aposta del Banc Sabadell per vendre assegurances digitals

L'entitat financera inicia el negoci digital amb assegurances de cotxe i de llar

Blink, la nova aposta del Banc Sabadell per vendre assegurances digitals
Blink, la nova aposta del Banc Sabadell per vendre assegurances digitals
Europa Press
Barcelona
20 de Maig de 2019
Act. 20 de Maig de 2019

Banc Sabadell ha llançat un nou negoci d'assegurances digitals de cotxes i llars mitjançant la marca Sabadell Blink, que s'emmarca en la seva estratègia de transformació digital. D'aquesta manera, el banc que presideix Josep Oliu es converteix en la primera entitat financera que permet contractar assegurances online en tan sols tres clics a través de l'app i de la web del banc, segons han informat fonts del banc.

Sabadell Blink comença amb els productes més demandats pel canal digital, que són llar i automòbil, però la intenció del banc és ampliar l'oferta amb l'assegurança de salut i accidents. L'objectiu és produir unes 100.000 pòlisses noves a l'any de mitjana durant els 5 primers anys.

En la seva estratègia de transformació digital, Banc Sabadell aposta per noves maneres de comercialitzar productes i, en aquest sentit, l'entitat entén que existeix un enorme recorregut en el negoci de les assegurances entre els clients de Banc Sabadell, que serà una de les prioritats del grup per a 2019-2020.

Sabadell Blink és una aposta forta pel creixement en assegurances, un negoci d'elevada rendibilitat. Les assegurances són una de les principals àrees en el negoci i beneficis del banc, amb un creixement del 10,7% en el volum de primes emeses en 2018.

Mitjançant Big Data, Sabadell Blink adapta l'oferta a les necessitats del client. Amb un procés senzill d'oferta, cotització i contractació perquè la compra de l'assegurança sigui àgil, intuïtiu i transparent, des de l'entitat asseguren que són els que menys dades sol·liciten al client i els que millor utilitzen la informació per a adaptar-se a les seves necessitats. La nova aposta de comercialització d'assegurances està dirigida al segment de clients amb major creixement, els del perfil digital.