El supermercatonlineBonpreuEsclat, que va arrencar el passat mes de novembre, posarà en marxa el servei d'entrega a domicili a finals de febrer a Osona. El desplegament del servei a domicili es farà de forma gradual i progressiva i es començarà pels clients de la ciutat de Vic i de les poblacions pròximes com Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta.
A partir dels resultats de Vic, es definirà la data i l'àrea d'arrencada del servei a altres localitats amb la visió d'acabar cobrint la majoria del territori català, segons informen en un comunicat.
El supermercat online portarà la compra a casa dels clients amb els mateixos estàndards de qualitat, servei i preus competitius que als establiments Bonpreu i Esclat. L'objectiu del grup és servir el client en qualsevol moment, des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol canal de venda. Els clients podran realitzar les seves compres tant als supermercats Bonpreu i Esclat com al canal online a través del web i de l'app.
L'horari del servei a domicili de la compra online serà de dilluns a dissabte de 7 del matí a 10 de la nit ininterrompudament i s'establiran franges d'entrega d'una hora. L'import mínim de la compra online és de 35 euros i el cost del servei d'entrega a domicili serà variable en funció de la franja horària i el dia d'entrega.
A més, la companyia continuarà obrint nous punts de recollida arreu del territori, seguint el model de "compra i recull" amb el cotxe iniciat el 2012, que permet fer la compra online i passar-la a recollir. Durant el primer semestre del 2019 està previst obrir els punts de recollida de Castellbisbal, Sant Cugat del Vallès i El Vendrell.