Bon Preu posarà en servei una nova plataforma de comerç online que permetrà als clients realitzar la compra de forma més àgil i pràctica, amb la mateixa garantia que ofereix als clients als seus establiments físics. La millora del web es farà de la mà d'Ocado, un dels principals operadors en línia d'alimentació del món.
Amb la nova pàgina, es millorarà la usabilitat de la interfície per oferir novetats com una versió totalment optimitzada per a dispositius mòbils o una nova app de compra, entre altres avantatges. La plataforma anirà ampliant funcionalitats i incorporarà millores de forma constant com cerca per preferit o al·lèrgens, així com la possibilitat de modificar la compra fins a hores abans de la recollida o millores de fidelització.
L'assortiment de productes supera ara les 11.000 referències i s'ofereix, segons ha afirmat la companyia en un comunicat, la mateixa qualiat que a les botigues físiques.
Paral·lelament, el grup de distribució català preveu obrir nous punts de recollida al territori, seguint el model d'èxit de "compra i recull" amb el cotxe que va iniciar el 2012. Esperen, a més, oferir el servei d'entrega a domicili "en un futur pròxim", segons l'empresa. El desplegament del servei es farà de forma gradual i progressiva per garantir la qualitat i satisfacció del client.
El pas de la companyia cap a la digitalització de la compra s'emmarca en l'aposta per l'omnicanalitat. El Grup compta a hores d'ara amb una plantilla de 6.700 treballadors, 127 supermercats Bon Preu, 49 hipermercats Esclat, 44 benzineres EsclatOit i 11 punts de recollida.