La cadena de botigues de productes càrnics i alimentaris bonÀrea, impulsada pel grup BonÀrea Corporació amb seu a Guissona, preveu tancar el 2019 amb 500 establiments. El 2018 ha obert 22 botigues de nova creació i n'ha ampliat 15, algunes d'elles amb canvi de local, fins arribar als 489 establiments, segons ha informat la companyia en un comunicat.
L'exercici del 2018 ha estat el de més creixement en nous establiments de l'ensenya bonÀrea a províncies en què ja era present (Lleida, Girona, Tarragona, Barcelona, Saragossa, Osca, Terol i Castelló), a les comunitats de Madrid, La Rioja i Navarra i s'han inaugurat els primers establiments a la província de València.
El model productiu de la companyia, basat en l'economia circular, els permet "simplificar processos i actors, reduir despeses i ser molt eficients", amb l'objectiu final de poder oferir productes al millor preu -un 30% més econòmics de mitjana- i de la "màxima qualitat".
A més de les inversions a les botigues bonÀrea, el grup segueix amb la implantació i desenvolupament de nous productes com les seves 50 noves referències durant el 2018.