BonÀrea ha obtingut una facturació de 2.800 milions d’euros (+25,4%) i uns beneficis de 69,3 milions d’euros (+6%). El grup alimentari celebra aquests resultats en un entorn econòmic marcat per la guerra a Ucraïna i els efectes col·laterals com els preus de l’energia o els cereals.
Amb 5.768 treballadors i treballadores, BonÀrea continua sent una de les empreses més importants de la demarcació de Lleida. La venda d’aliments ha representat una facturació de 1.318 milions. La xarxa de 560 botigues és el principal canal de venda del grup.
El control de l’increment de preus s’ha gestionat, segons BonÀrea, amb una reducció del 14% dels marges comercials. Pel que fa al capítol d’inversions, en aquest àmbit s’han destinat 148 milions d’euros. 60 milions han anat a parar a la construcció d’un centre alimentari a l’Aragó, 35 per la millora de processos, 37 a l’adquisició de nous locals i la resta a diferents accions operatives.
Els establiments de BonÀrea estan repartits per Catalunya, País Valencià, Madrid, Guadalajara, Navarra, La Rioja i Andorra. Durant el 2022, el grup ha dut a terme 24 noves obertures i la mateixa xifra d’ampliacions de botigues ja existents o trasllats.