La cadena de supermercats Bonpreu i Esclat s'estrena en ecommerce i ha llançat una nova pàgina web que permet realitzar la compra online "de forma més fàcil, ràpida i còmoda", segons ha informat la companyia en un comunicat. El nou servei també ha modificat el disseny de la marca que, segons el grup, "suposa la modernització de la identitat digital de la web de compra".
La plataforma, on s'hi pot accedir a través de l'ordinador, una tauleta o el mòbil, permet una "navegació més fàcil i intuïtiva i fàcil i una visualització dels productes i de les seccions millorades". A més, incorpora noves funcionalitats com cercar per preferits, al·lèrgens i ecològics i ofereix la possibilitat de modificar la compra fins a unes hores abans de la recollida.
De fet, els clients podran escollir el dia i l'hora de la recollida i, segons asseguren, els treballadors li carreguen la compra al cotxe en menys de cinc minuts. El pagament es realitza només en el moment de la recollida.
La cadena de supermercats continuarà obrint punts de recollida per tot el territori amb l'objectiu de convertir-se "en el referent català en la venda d'alimentació també per internet". A més, properament llançaran l'aplicació mòbil de compra. Al juliol el grup va anunciar un acord amb Ocado, un dels operadors en línia d'alimentació més coneguts del món.