Bonpreu ja ven online

La cadena de supermercats s'estrena en l''ecommerce' amb funcionalitats que permeten modificar la compra fins a unes hores abans de la recollida

Interior d'un supermercat Bonpreu
Interior d'un supermercat Bonpreu
Redacció VIA Empresa
Barcelona
12 de Novembre de 2018
Act. 12 de Novembre de 2018

La cadena de supermercats Bonpreu i Esclat s'estrena en ecommerce i ha llançat una nova pàgina web que permet realitzar la compra online "de forma més fàcil, ràpida i còmoda", segons ha informat la companyia en un comunicat. El nou servei també ha modificat el disseny de la marca que, segons el grup, "suposa la modernització de la identitat digital de la web de compra".

El nou logotip de Bonpreu i Esclat

El nou logotip de Bonpreu i Esclat | Cedida

La plataforma, on s'hi pot accedir a través de l'ordinador, una tauleta o el mòbil, permet una "navegació més fàcil i intuïtiva i fàcil i una visualització dels productes i de les seccions millorades". A més, incorpora noves funcionalitats com cercar per preferits, al·lèrgens i ecològics i ofereix la possibilitat de modificar la compra fins a unes hores abans de la recollida.

De fet, els clients podran escollir el dia i l'hora de la recollida i, segons asseguren, els treballadors li carreguen la compra al cotxe en menys de cinc minuts. El pagament es realitza només en el moment de la recollida.

La cadena de supermercats continuarà obrint punts de recollida per tot el territori amb l'objectiu de convertir-se "en el referent català en la venda d'alimentació també per internet". A més, properament llançaran l'aplicació mòbil de compra. Al juliol el grup va anunciar un acord amb Ocado, un dels operadors en línia d'alimentació més coneguts del món.