• Empresa
  • Both i Foment reflexionen sobre com connectar amb la Generació Z en el món laboral

Both i Foment reflexionen sobre com connectar amb la Generació Z en el món laboral

Foment del Treball acollirà la jornada 'Generació Z: Employer branding' organitzada per Both, on es proposaran estratègies per connectar amb el nou talent

3 de cada 10 treballadors seran Generació Z a partir del 2025 | Both
3 de cada 10 treballadors seran Generació Z a partir del 2025 | Both
Redacción VIA Empresa
Barcelona
09 d'Octubre de 2023

En un mónlaboral en constant evolució i cada vegada més competitiu, és essencial que les empreses es mantinguin a l’avantguarda per atraure, fidelitzar i desenvolupar el talent més prometedor de la Generació Z, una generació de nadius digitals que desafia les estratègies tradicionals de recursoshumans. De fet, segons dades d'un estudi dut a terme per la JohnsHopkinsUniversity, el 2025, 3 de cada 10 treballadors ja seran de la Generació Z.

La jornada, organitzada per l'agència de comunicació Both i per FomentdelTreball, disposarà de quatre taules rodones: Les Claus de la Generació ZLa Diversitat i Inclusió com a palanca d’atracció de talentPropòsit i Sostenibilitat per impulsar l’engagement i L’Employer Branding: Estratègies i accions per connectar amb la Generació Z.

3 de cada 10 treballadors ja seran de la Generació Z

La primera, presentada per CristinaSalvador, fundadora de Both, iniciarà la trobada a les 9.30 h, amb la participació de ClaraGil, especialista en Diversitat, Cultura i Compromís de Recursos Humans a PepsiCo, EmiliSerra, responsable de Comunicació de Persones d'HP i LauraValldevilaramo, directora de Persones i Cultura organitzacional de TOUS. 

Eva Blanco moderarà La Diversitat i Inclusió com a palanca d’atracció de talent, que disposarà de les ponències de HeidiVanDeWoestyne, directora de Persones a Sanofi, BenjaminHeller, director de Diversitat i Inclusió a Seat i BegoñaDomínguez, socia comercial de Persones i Comunicació a Adevinta.

A Propòsit i Sostenibilitat per impulsar l’engagement, MarcelaOspina moderarà una sessió protagonitzada per AnaPalencia, directora de Comunicació i Sostenibilitat a Unilever, XavierRibera, director de Comunicació, Relacions Institucionals i Sostenibilitat a BASF i NataliaArizcuren, directora de Persones i Sostenibilitat a Ordesa. D'altra banda, la darrera ponència, moderada per DianaPuig, comptarà amb la participació de LaiaBarrado, responsable de Talent a GAES, DavidPayeras, director de Persones a Mango i AlbertSanantón, director de Persones i Cultura organitzacional a Port Aventura.