"L'any passat hem obert més de 50 establiments i esperem repetir aquest fet obrint més de 50 botigues" durant 2015, ha afirmat Camurça en la presentació de l'edició limitada d'un vi negre, el Whopper Wine, creat per celebrar els 40 anys de la companyia a Europa i a Espanya. Aquest vi neix en homenatge a l'arribada de la companyia a aquest país en 1975, quan va haver d'oferir aquest producte en la seva carta per adaptar-se al mercat local, una circumstància que solament es va donar a Espanya.
El vi ha estat elaborat a València amb raïm Tempranillo i envellit en barriques de roure francèsque prèviament van ser tractades a la calor del foc de les graelles de la companyia i que han albergat durant un any el brou.
Aquesta edició limitada ha estat lliurada a representants de quatre sectors essencials per a la companyia en aquests anys, que són els franquiciados, els proveïdors, els mitjans de comunicació i els consumidors, que podran entrar en el sorteig de 40 ampolles a través del canal de Facebook de la companyia.
El tercer mercat de l'empresa
Aquest país és un "mercat prioritari" per a la cadena de restaurants, el "número tres a nivell mundial", després d'Estats Units i Alemanya, ha afegit.
Segons ha explicat Camurça, la companyia compta amb tres principals franquiciados a Espanya, Megafoods, Quick Meals Ibèrica i KAM Consulting, que "generen de 20 a 30 empleats per botiga". Per això, Camurça calcula que a Espanya aquest any podrien crear-se "més de mil noves ocupacions", que se sumen als "més de mil" generats per l'empresa l'any passat.
En total, Burger King dóna feina a 18.000 persones a Espanya. Actualment, la companyia explica al país amb més de 200 restaurants que ofereixen menjar a domicili. "És una plataforma que estem desenvolupant encara", ha afirmat Camurça, i segons diu, la companyia espera "estabilitzar tot" per "seguir desenvolupant-la".