No es descarta que Cabify estigui en venta o una possible fusió. Per entre 2.500 i 3.000 milions de dòlars (aproximadament entre 2.135 i 2.560 milions d'euros) i a un gegant del transport com Lyft que alhora és un gran rival d'Uber. De fet, segons Teknautas, totes dues companyies porten mesos mantenint converses i reunions per analitzar la viabilitat de l'operació, tot i que de moment no hi ha una decisió definitiva sobre la taula.
A principis d'aquest 2018, Cabify va aixecar una última ronda de finançament de 160 milions de dòlars (al voltant de 130 milions d'euros) de la mà de grans inversors com Rakuten Capital (també és accionista de Lyft), TheVentureCity o Endeavor Catalyst, entre d'altres. D'aquesta forma, l'empresa capitanejada per Juan de Antonio ha passat a ser un unicorn valorat per damunt dels 1.100 milions d'euros.
"L'únic que direm és que seguim compromesos amb el nostre full de ruta de sortir a borsa en els pròxims 12 o 24 mesos", ha apuntat de Antonio a El Confidencial. Ara bé, la pròpia companyia ja ha mirat de desmentir "de manera categòrica els rumors" sobre una possible venta. Ni parcial, ni total. "Cabify es troba en un immillorable estat de salut financera i de creixement sostenible, i continua establint-se en una posició de lideratge en els mercats on té presència", han conclòs.
En qualsevol cas, Cabify, Lyft i Uber ja han posat en marxa un autèntic serial que promet molta mobilitat per a l'estiu.