08
de Juny
de
2015
Act.
08
de Juny
de
2015
La nova etapa de Cacaolat ha dut el batut a ser més internacional que mai. En mans de Damm i Cobega des del 2012, l'empresa ha creuat fronteres i ja es ven a 17 països, amb la qual cosa el 15% de les vendes anuals ja vénen de fora de Catalunya.
A Catalunya, té una quota de mercat del 57% -aquesta xifra arriba al 93% en el canal d'hostaleria- i continua creixent a la resta d'Espanya amb una quota del 12%, segons la memòria anual del grup cerveser Damm.
Cacaolat, que es produeix a la planta de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona), es distribueix en comunitats com Galícia, les Balears, la Comunitat Valenciana, l'Aragó i Andalusia, i les seves exportacions arriben a Andorra, Malta, Xipre i Suècia, treballant amb alguns dels partners de Damm i Cobega.
El creixement en el mercat domèstic i la presència de la marca en un nombre creixent de països han contribuït que el 2014 sigui el tercer any consecutiu de creixement de doble dígit.
D'aquesta manera, el pla estratègic de sanejament iniciat per Damm i Cobega el 2012 s'ha executat fins al 90%, i el llançament de noves referències al mercat, com el Cacaolat 0% i el Cacaolat Upp enriquit amb cereals, han aconseguit impulsar la firma aquest 2015.
A Catalunya, té una quota de mercat del 57% -aquesta xifra arriba al 93% en el canal d'hostaleria- i continua creixent a la resta d'Espanya amb una quota del 12%, segons la memòria anual del grup cerveser Damm.
Cacaolat, que es produeix a la planta de Santa Coloma de Gramenet (Barcelona), es distribueix en comunitats com Galícia, les Balears, la Comunitat Valenciana, l'Aragó i Andalusia, i les seves exportacions arriben a Andorra, Malta, Xipre i Suècia, treballant amb alguns dels partners de Damm i Cobega.
El creixement en el mercat domèstic i la presència de la marca en un nombre creixent de països han contribuït que el 2014 sigui el tercer any consecutiu de creixement de doble dígit.
D'aquesta manera, el pla estratègic de sanejament iniciat per Damm i Cobega el 2012 s'ha executat fins al 90%, i el llançament de noves referències al mercat, com el Cacaolat 0% i el Cacaolat Upp enriquit amb cereals, han aconseguit impulsar la firma aquest 2015.