El grup CaixaBank, a través de la filial PromoCaixa, obrirà aquest dimecres a Màlaga, al cèntric carrer Marques de Larios, la primera botiga per vendre productes no financers en el marc d'una iniciativa que vol consolidar un nou concepte de negoci sota la denominació de Family Store.
A la botiga de PromoCaixa es vendran diferents articles tecnològics com mòbils, tauletes, ordinadors, televisors, càmeres, barres de so, sistemes d'alarmes, rentadores, neveres, petits electrodomèstics i d'altres productes de consum, amb opcions per adquirir-los amb un finançament del 0% TAE per als clients de l'entitat. Caixabank considera la iniciativa com una prova pilot i ha assenyalat que de moment no hi ha cap pla concret per obrir nous punts de venda similars a altres ciutats de l'Estat.
La botiga de Màlaga té 190 metres quadrats, comptarà amb 4 treballadors que estaran a disposició del públic en un horari comercial entre les 10h del mati i les 21h del vespre, segons informa l'entitat financera.
CaixaBank obre aquest punt de venda comercial amb el suport de Samsung i Securitas Direct, que són els principals partners de la botiga. Altres marques que es comercialitzaran són GoPro, Segway, iRobot, Nespresso, Taurus, HP, Lenovo, entre d'altres.
L'entitat que gestiona Gonzalo Gortázar vol apropar els més innovadors articles de consum als clients i donar-los a conèixer de manera directe i amb demostracions de productes, tallers, cursos i xerrades comercials.
A la botiga es podran adquirir els articles exposats amb l'opció de finançar-los amb un tipus d'interès del 0% TAE per als clients de l'entitat. Familiy Store també compta amb un servei d'enviament gratuït i d'assessorament de posada en marxa de televisors i electrodomèstics.
Caixabank ja comercialitza des de fa anys aquests tipus de productes a través dels seu portal Compra Estrella de PromoCaixa i en els tres primers tres mesos d'aquest any s'han venut 114.000 productes.