• Empresa
  • Caixabank converteix Imagin en un servei també per a joves

Caixabank converteix Imagin en un servei també per a joves

L'entitat preveu arribar als quatre milions d'usuaris durant els pròxims quatre anys gràcies als nous continguts que afegiran a la nova aplicació

La presentació d'Imagin de Caixabank | Cedida
La presentació d'Imagin de Caixabank | Cedida
ACN
Barcelona
17 de Juny de 2020

CaixaBank ha convertit Imagin –la seva aplicació per a mòbils- en una plataforma digital de serveis amb l'objectiu d'atraure el públic més jove i incrementar en un 70% la rendibilitat dins aquest grup de clients. La nova aplicació comptarà amb continguts relacionats amb la música, els videojocs o la tecnologia per captar la generació millennial i afegirà nous productes enfocats a adolescents i famílies amb nens. Tal com ha explicat Benjamí Puigdevall, conseller delegat d'Imagin, la nova proposta busca "anticipar el moment de contacte amb el banc molt abans que aparegui la necessitat financera". L'aplicació, que actualment disposa de 2,6 milions de clients, preveu arribar als quatre milions d'usuaris en els pròxims quatre anys.

 

El nou model de negoci d'Imagin, presentat aquest dimecres de forma telemàtica, de moment només estarà disponible a l'Estat, tot i que els directius de la plataforma han assegurat que estudiaran el llançament a altres mercats. En aquesta nova etapa, que també ve acompanyada d'una nova imatge corporativa, Imagin llença tres aplicacions mòbil destinades a captar clients de diferents franges d'edat.

La més rellevant pren el nom d'Imagin, la qual ofereix una oferta financera i no financera als usuaris de més de 18 anys. Per altra banda, CaixaBank ha incorporat ImaginTeens (per a adolescents de 12 a 17 anys que comencen a gestionar les seves finances personals) i ImaginKids (adreçada als infants de menys d'11 anys i enfocada a l'educació financera a través de jocs).

 

"Imagin s'ha transformat en una comunitat; ja no és necessari tenir un compte corrent per poder-hi accedir, sinó que simplement amb una adreça de correu electrònic es poden gaudir dels serveis que s'ofereixen", ha comentat Puigdevall. "Ara no tan només s'ofereixen productes financers, sinó que també disposem de continguts digitals", ha afegit el directiu.