CaixaBank, a través de MoneyToPay, l'empresa de solucions prepagament de l'entitat financera i GlobalPayments, ha emès més de 45.000 targetes de prepagament perquè les empreses obsequiïn els seus empleats aquest Nadal. Aquest tipus de targetes representen "una evolució significativa en la manera com les empreses poden recompensar els seus empleats i s'han convertit en una alternativa innovadora i flexible als regals tradicionals", segons ha informat l'entitat aquest dijous en un comunicat.
L'emissió d'aquestes noves solucions per al pagament d'incentius representa més del 30% del total de targetes de prepagament regal que MoneyToPay emet anualment, "una proporció en continu". MoneyToPay posa a disposició de les empreses diferents tipus de targetes regal que ofereixen flexibilitat com els empleats poden utilitzar la seva compensació a través d'una forma de pagament innovadora.
En aquest sentit, s'emeten targetes obertes a qualsevol mena de comerç i entorn (en línia o fora de línia); targetes sectoritzades, acotades a determinades tipologies de negocis, com ara alimentació, educació o altres àmbits; o targetes limitades per a ús a la mateixa empresa o en una xarxa de punts definits prèviament. A més, permet compatibilitzar l'ús personal de l'incentiu amb programes de RSC de les mateixes empreses o amb finalitats solidàries perquè l'empleat, si així ho decideix, pugui destinar-ne el saldo o part a beneficis socials.
La 'joint venture', participada en un 49% per CaixaBank i un 51% per Global Payments, desenvolupa solucions innovadores de prepagament tant per a particulars com per a empreses
Pel que fa als formats, les targetes regal de MoneyToPay s'ofereixen en versió física i personalitzada, o bé en format digital; la caducitat d'aquestes targetes també és personalitzable, cosa que permet a les empreses establir si és una quantitat per emprar durant dates assenyalades o amb una caducitat més àmplia. "Grans companyies en l'àmbit nacional i internacional com GBFoods o Reale Seguros, ja han convertit en tradició l'ús d'aquesta innovadora targeta de MoneyToPay entre els seus empleats", expliquen.
La joint venture, participada en un 49% per CaixaBank i un 51% per Global Payments, desenvolupa solucions innovadores de prepagament tant per a particulars, que es distribueixen a través de la xarxa d'oficines de l'entitat financera i de punts de venda de sectors diversos, com per a empreses. Aquest producte s'emmarca en el conjunt de solucions que MoneyToPay ofereix a les empreses a través de targetes de prepagament que les companyies utilitzen per a qüestions com la gestió de despeses d'empleat o la retribució flexible.