28
d'Abril
de
2015
Act.
29
d'Abril
de
2015
La tinent d'alcalde d'Economia de Barcelona, Sònia Recasens, ha destacat la necessitat de vincular el creixement econòmic amb la responsabilitat social i amb criteris de sostenibilitat en tots els àmbits de la societat.
Ho ha dit aquest dilluns durant la inauguració del congrés Sustainable Brands, que se celebra a Barcelona, i que agrupa a diverses marques que han adoptat criteris de sostenibilitat econòmica, social i ambiental amb l'objectiu de promoure aquestes pràctiques.
Recasens ha assenyalat que la capital catalana ha d'avançar en polítiques mediambientals, però ha subratllat que des del consistori es donen incentius.
Quant a la mobilitat, la tinent d'alcalde ha remarcat que la societat encara ha de fer el "canvi de xip".
També ha explicat que, després que Barcelona s'hagi consolidat com una ciutat coneguda per la seva qualitat de vida, el següent objectiu és que sigui percebuda com una urbs de creixement econòmic.
RSC menys reputacional
El fundador de la consultora Vull salvar el món fent màrqueting -la responsable d'haver portat el certamen a Barcelona-, José Illana, ha destacat que Espanya tenia una "conversa pendent" sobre la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) i que el congrés ajudarà al fet que es dugui a terme.
Segons Illana, la RSC sempre ha estat percebuda com una eina per millorar la reputació de les empreses i no per millorar la societat.
"La sostenibilitat i la responsabilitat social han de ser percebudes com una palanca per als negocis", ha afirmat, i ha afegit que les empreses han perdut l'espai públic i que han de recuperar-ho amb l'ajuda dels clients.
Ha explicat que ha costat quatre anys portar el congrés a Barcelona, i ha instat al sector de la sostenibilitat de les marques a ser ambiciós.
La fundadora i director executiva de Sustainable Brands a nivell global, Koan Vikoren Skrzyniarz, ha assegurat que es tracta d'un sector en creixement perquè el valor de la marca ha crescut molt en els últims anys, i perquè cada vegada té més influència social.
En 10 ciutats
Sustainable Brands arriba a la capital catalana, després de passar per Sant Diego, Londres, Rio de Janeiro, Istanbul, Buenos Aires, Kuala Lumpur i Bangkok.
Entre els ponents figuren el director de Sostenibilitat Ambiental de Llec, Tim Brooks; el cap d'Innovació Global de Producte de Levi Strauss & Co, Paul Dillinger; i el vicepresident d'Assumptes Públics i Responsabilitat Corporativa de Campbell Soup, Dave Stangis, entre altres.
Ho ha dit aquest dilluns durant la inauguració del congrés Sustainable Brands, que se celebra a Barcelona, i que agrupa a diverses marques que han adoptat criteris de sostenibilitat econòmica, social i ambiental amb l'objectiu de promoure aquestes pràctiques.
Recasens ha assenyalat que la capital catalana ha d'avançar en polítiques mediambientals, però ha subratllat que des del consistori es donen incentius.
Quant a la mobilitat, la tinent d'alcalde ha remarcat que la societat encara ha de fer el "canvi de xip".
També ha explicat que, després que Barcelona s'hagi consolidat com una ciutat coneguda per la seva qualitat de vida, el següent objectiu és que sigui percebuda com una urbs de creixement econòmic.
RSC menys reputacional
El fundador de la consultora Vull salvar el món fent màrqueting -la responsable d'haver portat el certamen a Barcelona-, José Illana, ha destacat que Espanya tenia una "conversa pendent" sobre la Responsabilitat Social Corporativa (RSC) i que el congrés ajudarà al fet que es dugui a terme.
Segons Illana, la RSC sempre ha estat percebuda com una eina per millorar la reputació de les empreses i no per millorar la societat.
"La sostenibilitat i la responsabilitat social han de ser percebudes com una palanca per als negocis", ha afirmat, i ha afegit que les empreses han perdut l'espai públic i que han de recuperar-ho amb l'ajuda dels clients.
Ha explicat que ha costat quatre anys portar el congrés a Barcelona, i ha instat al sector de la sostenibilitat de les marques a ser ambiciós.
La fundadora i director executiva de Sustainable Brands a nivell global, Koan Vikoren Skrzyniarz, ha assegurat que es tracta d'un sector en creixement perquè el valor de la marca ha crescut molt en els últims anys, i perquè cada vegada té més influència social.
En 10 ciutats
Sustainable Brands arriba a la capital catalana, després de passar per Sant Diego, Londres, Rio de Janeiro, Istanbul, Buenos Aires, Kuala Lumpur i Bangkok.
Entre els ponents figuren el director de Sostenibilitat Ambiental de Llec, Tim Brooks; el cap d'Innovació Global de Producte de Levi Strauss & Co, Paul Dillinger; i el vicepresident d'Assumptes Públics i Responsabilitat Corporativa de Campbell Soup, Dave Stangis, entre altres.