Caprabo reforça els seus plans d’expansió amb l’obertura d’una vintena de supermercats. Aquests nous projectes s’executaran al llarg del 2023 per les demarcacions de Barcelona, Tarragona, Girona i Lleida. Catalunya continua sent el primer mercat estratègic de la cadena.
Unes instal·lacions que es gestionaran de forma pròpia i sota la modalitat de franquícia. Actualment, Caprabo compta amb una xarxa de 300 establiments a Catalunya i una plantilla de 6.000 persones. La cadena assegura que, cada dia, 150.000 persones adquireixen productes als establiments i els canals alternatius.
Aquestes actuacions s’emmarquen dins d’un pla estratègic, anunciat l’any passat, on Caprabo inverteix 100 milions d’euros per transformar la cadena logística i el desenvolupament de nous canals de venda online, més enllà de les esmentades obertures i rehabilitacions de botigues.
En paral·lel, fa pocs dies, la cadena va anunciar una inversió de 2 milions d’euros per ajustar els preus d’un miler de productes. L’objectiu d’aquest moviment és minimitzar l’impacte de la inflació a la compra del client. La llista d’aliments està formada per làctics, verdures, fruites, oli, arròs, pasta o peix.
Caprabo obrirà 20 establiments a Catalunya
El projecte s'executarà durant aquest any 2023
Barcelona
27
de Març
de
2023