• Empresa
  • Caprabo aposta per l’estalvi i baixa el preu de 600 productes de marca pròpia

Caprabo aposta per l’estalvi i baixa el preu de 600 productes de marca pròpia

Aquesta iniciativa s’emmarca en l’estratègia de la companyia d’augmentar la capacitat d’estalvi dels seus clients

El 28,7% de les vendes de Caprabo són de marca pròpia | Cedida
El 28,7% de les vendes de Caprabo són de marca pròpia | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
06 de Març de 2025

Caprabo posa en marxa una nova iniciativa orientada a millorar la capacitat d’estalvi dels seus clients, amb la garantia de mantenir uns preus competitius al llarg de tot l’any. En el seu esforç continu per oferir una experiència de compra completa i assequible, la companyia ha decidit incidir en la competitivitat dels productes de marca pròpia, les vendes dels quals avui representen el 28,7% del total, un 5,3% més que l’exercici previ.

 

En concret, Caprabo inverteix més d’1,2 milions d'euros en l’ajust de preus que acompanya aquest inici de l’exercici. L’estalvi en la cistella de la compra és un dels principals eixos estratègics de Caprabo, tal com va anunciar el passat any. Per a això, entre 2024 i 2026, invertirà fins a 85 milions d'euros a transferir estalvi a la cistella de la compra dels seus clients, dels quals 30 milions corresponen a l’exercici 2025.

La nova iniciativa, que va arrencar el passat 4 de març i estarà en marxa fins al mes de maig, suposa una baixada de fins al 15% del preu de 600 productes de marca pròpia, que ja són de mitjana un 35% més barats que els productes de marca fabricant. Amb aquesta iniciativa, a Caprabo la meitat dels productes de marca pròpia són ja una millor alternativa d’estalvi per a la cistella de la compra completa dels clients.

 

La nova acció d’estalvi inclou productes bàsics de la llar, perfumeria, drogueria, cel·luloses, congelats, begudes, lactis, entre d’altres. Un 60% són productes d’alimentació i la resta drogueria i perfumeria. Sota el nom Preus Més Baixos, els productes estaran senyalitzats a la xarxa de 300 supermercats que la companyia té a les quatre províncies catalanes. També s’aplica a Capraboacasa, el supermercat en línia de Caprabo.