• Empresa
  • La proposta de Caprabo: estalviar amb 'La cistella que enamora'

La proposta de Caprabo: estalviar amb 'La cistella que enamora'

La companyia proposa una nova iniciativa per minimitzar l’impacte de la inflació en la cistella de la compra

Caprabo invertirà aquest any més de 2 milions d'euros en ajustar el preu d’un miler de productes | Caprabo
Caprabo invertirà aquest any més de 2 milions d'euros en ajustar el preu d’un miler de productes | Caprabo
Redacción VIA Empresa
Barcelona
31 d'Agost de 2023
Act. 31 d'Agost de 2023
Contingut de marca

Caprabo impulsa una nova proposta d’estalvi per ajustar el preu d’un miler dels productes més habituals en la cistella de la compra dels consumidors. La iniciativa es presenta sota el lema La cistella que enamora, en al·lusió a l’estalvi i la qualitat dels productes que inclou. Caprabo invertirà aquest any més de 2 milions d'euros en l’ajust del preu d’aquests aliments. Aquesta xifra se suma als més de 9 milions invertits en ajustos durant l’any 2022.

La cistella de Caprabo inclou productes de marca de fabricant i de distribuïdor, amb categories bàsiques com lactis, verdures, fruites, oli, arròs, pasta, llegums, fruits secs i, també, peix, entre d’altres. Del miler de productes, un 12% són productes de proximitat, mentre que més del 20% són productes frescos. Als supermercats de Caprabo, aquests productes estaran identificats amb un petit cor de color vermell a l’etiqueta de preus.

Del miler de productes, un 12% són productes de proximitat, mentre que més del 20% són productes frescos

"Invertim en marge per reduir els preus d’un miler dels productes més consumits en els nostres supermercats", apunta Jordi Lahiguera, director de Màrqueting i Desenvolupament Corporatiu de Caprabo, qui assenyala que "el nostre objectiu és contribuir a minimitzar l’impacte de la inflació en la cistella de la compra dels consumidors facilitant la compra completa". "La iniciativa segueix les petjades d’altres que vam posar en marxa al llarg del 2022, amb el mateix objectiu”, afegeix.

Estalvi en línia amb Capraboacasa

La proposta d’estalvi de Caprabo és aplicable a la compra per internet a través de Capraboacasa. Aquest ajust en els preus dels productes que s’inclouen en La cistella que enamora, se suma a les promocions que Caprabo aplica als seus supermercats de manera permanent al llarg de tot l’any. Destaquen els descomptes del 70% en segones unitats, devolució de l’IVA en euros, o les gammes específiques en oferta, entre d’altres.

Caprabo completa la seva oferta d’estalvi amb els avantatges que permet el programa de fidelització de la companyia a través de la Targeta Client Caprabo, una forma d’estalviar que convulsa el descompte en euros que s’acumulen a la mateixa targeta.

La tornada de l'estiu amb "oferta 2x1 en els teus productassos"

Entre el 24 d'agost i l'1 de novembre del 2023, Caprabo du a terme una promoció adreçada als clients del Club Caprabo la qual, en passar per caixa, es retorna l'import dels productes de menor cost en vals de descompte d'un import de fins a 10 euros, bescanviables en les pròximes compres. Es tracta d'una promoció exclusiva per a compres realitzades amb la targeta Club Caprabo aplicable als productes senyalitzats amb l'Oferta 2x1 en els teus productassos.