Caprabo prepara una inversió de 100 milions d'euros a Catalunya per als pròxims 5 anys. Aquest muntant suposa un augment del 70%, segons el president del seu consell d'administració Javier Amezaga. La cadena de supermercats inicia amb aquest nou desplegament la seva nova etapa després de l'entrada del nou soci txec EP BidCo, que va comprar la meitat de la matriu de Caprabo.
El nou pla estratègic contempla l'obertura de 80 nous supermercats, i la transformació de la marca en "una xarxa de botigues de nova generació", segons han anunciat durant una visita del president de la Generalitat Pere Aragonès a les instal·lacions de Caprabo a la ZAL. La nova inversió s'afegirà als 26 milions d'euros dedicats a la posada en marxa de la seva plataforma de distribució de productes frescos, que porta operativa des de 2020.
Segons el president de la Generalitat, la inversió de la cadena acompanya l'objectiu català de "ser una de les potències alimentàries d'Europa". Aragonès ha valorat l'aposta de Caprabo per Catalunya, un "mercat viu, dinàmic i de futur", i el seu suport al producte de proximitat. També ha apuntat la necessitat d'una "reducció dràstica dels residus" al conjunt de la societat si es vol mantenir els nivells de consum i qualitat de vida.