01
de Novembre
de
2015
Act.
01
de Novembre
de
2015
Caprabo acabarà aquest exercici 2015 amb 15 noves franquícies, i mantindrà aquest ritme d'obertures el 2016, amb el focus a Barcelona ciutat i província. En una entrevista d'Europa Press, el director de Franquícies de Caprabo, Claudio Estévez, ha explicat que l'objectiu de la companyia és seguir expandint-se a Catalunya, el seu mercat estratègic, i també a Andorra: "No ens plantegem el salt a altres comunitats autònomes".
Caprabo va fer el salt a la franquícia el 2011 per incidir en el mercat de proximitat, i té actualment 38 centres franquiciats, repartits entre Barcelona (22), Lleida (5), Tarragona (5), Girona (2), Osca (1) i Andorra (3). Aquestes 38 franquícies han revertit en la creació de 250 llocs de feina i han suposat una inversió conjunta de set milions d'euros per part de Caprabo i franquiciats, així com la incorporació d'11.000 metres quadrats de superfície comercial a la seva xarxa: "L'aposta de Caprabo per la franquícia és total".
Les vendes creixen un 11%
"Les vendes ens estan anant francament bé i molt per sobre del mercat a Catalunya", ha destacat Estévez, que ha afegit que el 2014 les franquícies comparables de Caprabo van créixer en vendes un 11% respecte a l'any anterior. Aquest percentatge de creixement va ser més alt que el de supermercats propis.
Caprabo va tancar l'exercici 2014 amb uns números vermells de cinc milions d'euros a causa de l'impacte negatiu de 15,5 milions que va registrar la desinversió en 50 botigues de Madrid i Castella-la Manxa, una operació que s'emmarca en el paquet de venda de 160 establiments feta per Eroski --del qual Caprabo suposa el 20% del negoci-- a Grupo Dia el novembre de l'any passat.
La companyia va registrar un volum de negoci de 1.327 milions d'euros, un 2,7% menys, tot i que va registrar el millor resultat d'explotació (Ebitda) dels últims anys amb 24,1 milions, un 38% més que l'any anterior, i Estévez, que no ha concretat xifres, ha assegurat que "l'evolució d'aquest any compleix els pressupostos".
Caprabo, que va néixer a Barcelona amb l'obertura del seu primer supermercat el 1959, té 319 establiments, dels quals 287 s'ubiquen a Catalunya, 28 a Navarra, un a Aragó i tres a Andorra, per on passen 220.000 clients diaris; la facturació en línia ja supera els 27 milions d'euros.
Caprabo va fer el salt a la franquícia el 2011 per incidir en el mercat de proximitat, i té actualment 38 centres franquiciats, repartits entre Barcelona (22), Lleida (5), Tarragona (5), Girona (2), Osca (1) i Andorra (3). Aquestes 38 franquícies han revertit en la creació de 250 llocs de feina i han suposat una inversió conjunta de set milions d'euros per part de Caprabo i franquiciats, així com la incorporació d'11.000 metres quadrats de superfície comercial a la seva xarxa: "L'aposta de Caprabo per la franquícia és total".
Les vendes creixen un 11%
"Les vendes ens estan anant francament bé i molt per sobre del mercat a Catalunya", ha destacat Estévez, que ha afegit que el 2014 les franquícies comparables de Caprabo van créixer en vendes un 11% respecte a l'any anterior. Aquest percentatge de creixement va ser més alt que el de supermercats propis.
Caprabo va tancar l'exercici 2014 amb uns números vermells de cinc milions d'euros a causa de l'impacte negatiu de 15,5 milions que va registrar la desinversió en 50 botigues de Madrid i Castella-la Manxa, una operació que s'emmarca en el paquet de venda de 160 establiments feta per Eroski --del qual Caprabo suposa el 20% del negoci-- a Grupo Dia el novembre de l'any passat.
La companyia va registrar un volum de negoci de 1.327 milions d'euros, un 2,7% menys, tot i que va registrar el millor resultat d'explotació (Ebitda) dels últims anys amb 24,1 milions, un 38% més que l'any anterior, i Estévez, que no ha concretat xifres, ha assegurat que "l'evolució d'aquest any compleix els pressupostos".
Caprabo, que va néixer a Barcelona amb l'obertura del seu primer supermercat el 1959, té 319 establiments, dels quals 287 s'ubiquen a Catalunya, 28 a Navarra, un a Aragó i tres a Andorra, per on passen 220.000 clients diaris; la facturació en línia ja supera els 27 milions d'euros.