Caprabo i Olis de Catalunya s’uneixen en la lluita contra l’esclerosi múltiple

Col·laboren, per onzè any, en la iniciativa "Mulla’t", promoguda per la Fundació Esclerosi Múltiple

Exterior d'un establiment de Caprabo | Cedida Exterior d'un establiment de Caprabo | Cedida

Caprabo i Olis de Catalunya col·laboren en la iniciativa "Mulla’t" per l’esclerosi múltiple. Aquesta acció solidària, promoguda per la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM), té com a objectiu contribuir a la recerca i a la lluita contra aquesta malaltia, que afecta més de 9.000 persones a Catalunya. Caprabo col·labora amb la iniciativa des de fa ja més d’una dècada.

Durant tot el mes de juliol, els clients de Caprabo poden participar en la iniciativa a través de la compra de l’oli OleAurum d’Olis de Catalunya, tant als supermercats de la companyia, com a Capraboacasa. Així, per la compra d’una ampolla del producte, es realitzarà una donació d’1 euro a la Fundació. A més, al llarg d’aquesta segona quinzena de juliol, hi haurà una promoció de la segona unitat a meitat de preu.

A Catalunya l’esclerosi múltiple afecta 9.000 persones

Els fons recaptats en la campanya "Mulla’t" es destinen als diferents programes de suport que impulsa la FEM per millorar la qualitat de vida de les persones amb esclerosi múltiple. Enguany, la Fundació destinarà tota la recaptació a projectes de recerca i a aturar l’impacte de la malaltia a través de tractaments de neurorehabilitació.

Rosa Masriera, directora executiva de la Fundació Esclerosi Múltiple, assegura que “hem avançat molt en el tractament i diagnòstic precoç. El nostre somni és que l’esclerosi múltiple algun dia es pugui prevenir i erradicar. Però encara estem lluny d’aquest fet i cal continuar treballant perquè les persones amb EM tinguin ara la millor qualitat de vida possible i perquè aquest futur que somiem es faci realitat. Per la qual cosa és essencial aconseguir fons per fer-ho possible”.

Enguany, la Fundació destinarà tota la recaptació a projectes de recerca i a aturar l’impacte de la malaltia a través de tractaments de neurorehabilitació

Per la seva banda, Cristina Madrilley, d’RSC de Caprabo, explica que “la col·laboració de Caprabo amb aquesta iniciativa s’estén des de fa més d’una dècada. Com cada any, "Mulla’t" reafirma el nostre compromís amb la recerca i la millora de la qualitat de vida de les persones amb esclerosi múltiple. A més, és una oportunitat per conscienciar i implicar els nostres clients en la lluita contra aquesta malaltia”.

Eva Ferré, responsable de Màrqueting d’Olis de Catalunya, explica que “OleAurum porta més de 10 anys sent l’oli del Mulla’t. Ens agrada formar part d’aquesta gran campanya solidària i aportar el nostre gra de sorra amb un producte de proximitat, natural i saludable”.

Més informació
Caprabo enceta la seva "reconquesta": obrirà 38 supermercats en tres anys
Caprabo tanca el 2023 amb una facturació de 780 milions, un 4,8% més
Caprabo i la Fundació Impulsa promouen la inserció laboral de joves vulnerables
Avui et destaquem
El més llegit