• Empresa
  • Caprabo avança en el seu pla d’expansió i obre onze supermercats des de principi d’any

Caprabo avança en el seu pla d’expansió i obre onze supermercats des de principi d’any

Les onze botigues creen 61 llocs de treball i sumen més de 2.800 metres quadrats de superfície comercial

Les 11 botigues creen 61 llocs de treball | Cedida
Les 11 botigues creen 61 llocs de treball | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
29 d'Octubre de 2024
Act. 29 d'Octubre de 2024

Caprabo avança en el seu plad’expansió previst per a l’exercici 2024 i ja ha obert, des de principi d’any, 11 supermercats. La companyia ha incorporat 2.843 metres quadrats de superfície comercial i ha creat 61 llocs de treball. Durant aquest període, Caprabo ha focalitzat la seva estratègia d’obertures a la província de Barcelona, territori clau en el qual la companyia compta amb més presència de marca. De fet, deu de les onze botigues obertes aquest any estan ubicades en aquesta província, concretament a les comarques del Barcelonès, Baix Llobregat, Anoia, Maresme, Vallès Occidental i Alt Penedès.

La companyia ha incorporat 2.843 metres quadrats de superfície comercial

En l'àmbit local, Caprabo ha arribat a nous municipis com Sant Llorenç d’Hortons, on ha inaugurat el seu primer supermercat. També ha ampliat la seva presència amb noves botigues al Prat de Llobregat, Sant Andreu de Llavaneres, Tiana, Santa Coloma de Gramenet i Capellades. Tanmateix, destaquen les dues obertures de la marca a Sant Cugat del Vallès. Fora de Barcelona, Caprabo ha obert una nova botiga a Amposta, a la comarca del Montsià, província de Tarragona.

JordiLahiguera, director de Màrqueting i Desenvolupament Corporatiu, explica que “Caprabo manté el seu pla sostingut d’obertura de supermercats a Catalunya, un mercat estratègic per a nosaltres. El nostre objectiu és posar al mercat noves propostes de valor, amb botigues que ajudin a generar barri, amb una forta implantació de gamma per metre quadrat en aquest tipus d’establiment i amb iniciatives que ajudin a maximitzar la capacitat d’estalvi dels clients”.