• Empresa
  • Caprabo avança en el seu pla d'expansió i incorpora 14 supermercats a la seva xarxa el 2024

Caprabo avança en el seu pla d'expansió i incorpora 14 supermercats a la seva xarxa el 2024

La cadena de supermercats catalana ha sumat uns de 4.500 m² a la seva superfície comercial, pels quals ha invertit un total de 6,4 milions d'euros

Un supermercat de Caprabo a Catalunya | Cedida
Un supermercat de Caprabo a Catalunya | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
14 de Març de 2025

Caprabo va signar l'obertura de 14 supermercats en l'exercici 2024. Amb una inversió superior als 6,4 milions d'euros, la companyia ha incorporat uns de 4.500 m² de superfície comercial al mercat català i ha generat 100 llocs de treball per cobrir les necessitats de les seves noves botigues. Tot plegat s'emmarca en la seva estratègia d'expansió prevista al pla estratègic 2024-2026.

 

En aquest període, destaca l'obertura d'un supermercat propi a la ciutat de Terrassa (Barcelona), una botiga de 1.250 m² que ha comptat amb una inversió de 2,5 milions d'euros i ha suposat la creació de 31 llocs de treball. Aquesta inauguració forma part del reforçament de la presència de Caprabo a Barcelona i la seva província, una zona estratègica per a la companyia. Per comarques, les obertures s'han produït al Barcelonès, Baix Llobregat, Anoia, Maresme, Vallès Occidental, Vallès Oriental i Alt Penedès.

Per poblacions, Caprabo ha arribat a nous municipis on no tenia presència, com Sant Llorenç d'Hortons, on, el passat exercici, va inaugurar el seu primer supermercat. També, ha reforçat la seva presència al territori amb noves botigues al Prat de Llobregat, Sant Andreu de Llavaneres, Santa Coloma de Gramenet, Capellades, Sant Vicent dels Horts, Granollers, a més de la pròpia a Terrassa. Alhora, destaquen dues obertures de la marca a Sant Cugat del Vallès. Fora de Barcelona, Caprabo va obrir una nova botiga a Amposta, comarca del Montsià (Tarragona).

 

Un nou model de botiga

Segons explica la companyia, els establiments que s'han estrenat s'adapten a les noves tendències del mercat. Són "botigues properes i de barri", i disposen d'un disseny de nova generació que permet una "compra completa" gràcies a "un dels assortiments més amplis per metre quadrat del mercat".

A més, aquest model de botiga incorpora una forta aposta per l'estalvi per als seus clients, amb iniciatives que inclouen descomptes directes, promocions personalitzades i preus exclusius en una àmplia selecció de productes. Amb l'objectiu de maximitzar el poder de compra dels consumidors, Caprabo ha integrat als seus supermercats, a través del Programa de Fidelització, diverses iniciatives que permeti als clients una experiència de compra accessible i adaptada a les necessitats del mercat actual.