Caprabo preveu finalitzar l’exercici en curs amb un increment del 5% en la venda de productes de proximitat i assolir els 38 milions d'euros. Aquesta xifra inclou les vendes de 3.200 productes procedents de 325 proveïdors de proximitat amb origen a Catalunya. Caprabo és l’únic supermercat amb un Programa de Proximitat per Comarques a través del qual gestiona la seva relació amb els productors de proximitat. Enguany el programa compleix una dècada.
El Programa de Proximitat per Comarques va arrancar el 2014 amb un grup de proveïdors que sumaven una facturació propera als 16 milions d'euros. En el seu desenvolupament, ha assolit totes les comarques catalanes amb una proposta integral que ha permès augmentar tant la presència dels productes de proximitat als supermercats de Caprabo, com les vendes, que aquest exercici doblen la xifra assolida el primer any. En aquest inici les xifres eren de 1.300 referències en botiga i 175 productors de proximitat.
A més, la cadena de supermercats compta amb un pla de Fires de Productes de Proximitat consolidat que, des de la seva posada en marxa el 2014, ha complert amb l’objectiu de fer valdre els productes de proximitat de les comarques catalanes, fomentar el seu coneixement i consum i impulsar el treball dels petits productors i cooperatives agroalimentàries de Catalunya.