Caprabo posa en marxa la seva campanya anual de promoció de productes de proximitat

La iniciativa, que compta amb més de dues dècades d'història, es desenvolupa per comarques amb productes específics de cada zona

Caprabo oferirà 400 referències amb preus fins a un 10% més econòmics | Cedida Caprabo oferirà 400 referències amb preus fins a un 10% més econòmics | Cedida

Els supermercats de Caprabo han iniciat una campanya de promoció de productes de proximitat que durarà fins a finals de setembre amb una oferta de més de 400 referències fins a un 10% més econòmiques. Amb aquesta iniciativa, la companyia té com a objectiu donar valor a la producció de petits productors i cooperatives agroalimentàries de Catalunya. Fa més de dues dècades que Caprabo promociona durant el mes de setembre la venda de productes de proximitat als seus supermercats.

La campanya de productes de proximitat compta amb una oferta de més de 400 referències fins a un 10% més econòmiques

Els clients de Caprabo han reforçat la presència dels productes de proximitat a les seves cistelles de la compra. De manera especial, destaca l’increment registrat de les hortalisses de les diverses zones productores de Catalunya. Als tomàquets i hortalisses d’amanida de la Tordera s’hi sumen les hortalisses d’estiu del Parc Agrari del Baix Llobregat (Sant Boi, Viladecans) i Camp de Tarragona (Altafulla i Mont-roig). Els productes de proximitat registren, des de principi d'any, importants increments: ous (+7%), iogurts i postres (+10%), patates fregides (+7%), mel (+12%), xocolates (+15%) i galetes (+10%).

Per al responsable de Proximitat a Caprabo, Fernando Tercero, “el nostre objectiu és mantenir aquest creixement i seguir sumant nous petits productors i cooperatives catalanes al nostre Programa de Proximitat per Comarques, perquè estem convençuts que és una aposta diferencial i de gran valor afegit per als nostres clients”.

Més info: Caprabo enceta la seva "reconquesta": obrirà 38 supermercats en tres anys

De la nostra terra

Impulsada sota el lema De la nostra terra, aquesta iniciativa incideix en la personalització de l’assortiment a les diferents comarques amb productors i productes propis de cada zona. Entre les gammes de productes catalans que formen part de l’acció destaquen olis, olives, aigua, arrossos, caves, xocolates, pa, conserves, fruits secs, galetes, licors, ous, vinagres, llet, llegums, embotits, mantegues, salses, pasta, carns, formatges, fruites i verdures produïts a Catalunya.

Més informació
Caprabo i Olis de Catalunya s’uneixen en la lluita contra l’esclerosi múltiple
Caprabo tanca el 2023 amb una facturació de 780 milions, un 4,8% més
Caprabo i la Fundació Impulsa promouen la inserció laboral de joves vulnerables
Avui et destaquem
El més llegit