Els supermercats de Caprabo han iniciat una campanya de promoció de productesdeproximitat que durarà fins a finals de setembre amb una oferta de més de 400 referències fins a un 10% més econòmiques. Amb aquesta iniciativa, la companyia té com a objectiu donar valor a la producció de petits productors i cooperatives agroalimentàries de Catalunya. Fa més de dues dècades que Caprabo promociona durant el mes de setembre la venda de productes de proximitat als seus supermercats.
La campanya de productes de proximitat compta amb una oferta de més de 400 referències fins a un 10% més econòmiques
Els clients de Caprabo han reforçat la presència dels productes de proximitat a les seves cistelles de la compra. De manera especial, destaca l’increment registrat de les hortalisses de les diverses zones productores de Catalunya. Als tomàquets i hortalisses d’amanida de la Tordera s’hi sumen les hortalisses d’estiu del Parc Agrari del Baix Llobregat (Sant Boi, Viladecans) i Camp de Tarragona (Altafulla i Mont-roig). Els productes de proximitat registren, des de principi d'any, importants increments: ous (+7%), iogurts i postres (+10%), patates fregides (+7%), mel (+12%), xocolates (+15%) i galetes (+10%).
Per al responsable de Proximitat a Caprabo, FernandoTercero, “el nostre objectiu és mantenir aquest creixement i seguir sumant nous petits productors i cooperatives catalanes al nostre Programa de Proximitat per Comarques, perquè estem convençuts que és una aposta diferencial i de gran valor afegit per als nostres clients”.
De la nostra terra
Impulsada sota el lema De la nostra terra, aquesta iniciativa incideix en la personalització de l’assortiment a les diferents comarques amb productors i productes propis de cada zona. Entre les gammes de productes catalans que formen part de l’acció destaquen olis, olives, aigua, arrossos, caves, xocolates, pa, conserves, fruits secs, galetes, licors, ous, vinagres, llet, llegums, embotits, mantegues, salses, pasta, carns, formatges, fruites i verdures produïts a Catalunya.