Caprabo va tancar els comptes de l’any 2022 amb una facturació de 36 milions d’euros en el segment de productes de proximitat, una xifra que representa un creixement d'un 1% en comparació amb l'anterior balanç. Actualment, la cadena compta amb una xarxa de 35 empreses i 300 petits productors que comercialitzen més de 2.800 productes.
La documentació facilitada per Caprabo destaca un increment d’un 36% en les vendes de carn, ous, caves, formatges i melmelades de proximitat, entre altres productes. “Estem reforçant les iniciatives que ajudin a potenciar el valor afegit del treball dels petits productors i cooperatives agràries de Catalunya”, apunta Fernando Tercero, directiu de la cadena.
En aquest sentit, Tercero lamenta com el sector de proximitat “afronta dificultats en els processos de producció i una conjuntura inflacionista”. A finals del mes de març, Caprabo va anunciar la voluntat d’obrir una vintena de botigues, arreu de Catalunya, fins a finals d’any. La cadena té 300 supermercats i una plantilla de 6.000 persones.
Caprabo factura 36 MEUR amb els productes de proximitat
La cadena té uan xarxa de 35 empreses i 300 petits productors
Barcelona
15
de Maig
de
2023
Act.
15
de Maig
de
2023