Caprabo tanca el 2023 amb una facturació de 780 milions, un 4,8% més

La cadena se centra a guanyar competitivitat en el mercat i eficiència "potenciant el model de negoci únic"

Exterior d'un establiment de Caprabo | Cedida Exterior d'un establiment de Caprabo | Cedida

Caprabo va tancar l'exercici 2023 amb una facturació de 780 milions d'euros, un 4,8% més que en l'exercici anterior, ha explicat en un comunicat.

L'empresa ha fet públiques les dades en una trobada amb directius i propietaris de 400 marques de gran consum, i que ha comptat amb la presència del conseller d'Empresa i Treball en funcions de la Generalitat, Roger Torrent, i la regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Barcelona, Raquel Gil.

La trobada també ha servit per presentar el nou pla estratègic de la cadena, centrat a guanyar competitivitat en el mercat i eficiència "potenciant el model de negoci únic" de Caprabo i sent, textualment, un supermercat diferencial en constant adaptació en tipus de botiga i en assortiment.

L'empresa ha fet públiques les dades en una trobada amb directius i propietaris de 400 marques de gran consum

Torrent ha destacat la "implicació amb el territori a través del vincle amb les comunitats locals i el seu compromís amb l'impacte social" de Caprabo.

Gil, per la seva banda, ha assenyalat la capacitat d'innovació i el compromís amb el bon producte de proximitat i l'ocupació de qualitat com a valors que comparteixen la cadena i l'Ajuntament de Barcelona.

Més informació
Caprabo i la Fundació Impulsa promouen la inserció laboral de joves vulnerables
Caprabo llança una iniciativa d’estalvi per a 1.800 productes, inclosos de proximitat
Caprabo consolida les 'Jornades Gastronòmiques de Productes de Proximitat'
Avui et destaquem
El més llegit