Caprabo va tancar el passat any amb una millora del 25% del seu resultat operatiu, fins als 28 milions d'euros, un increment que la cadena de supermercats ha atribuït al sanejament de la xarxa i a la millora de l'eficiència.
En vendes, Caprabo va aconseguir els 1.106 milions d'euros, un 1,6% menys respecte a l'exercici de 2015, ha informat aquest divendres la companyia en un comunicat.
El resultat net de l'exercici va tenir unes pèrdues de 28,6 milions d'euros, fet que l'empresa atribueix a l'impacte de la nova normativa fiscal -que va entrar en vigor al desembre de 2016- i de la normativa comptable relativa a l'amortització dels fons de comerç.
Caprabo, que centra la seva activitat a Catalunya i Navarra, va comptabilitzar en finalitzar el seu exercici un total de 326 supermercats, dels quals 42 són botigues franquiciado amb les ensenyes Caprabo, Rapid Caprabo i Aliprox, i durant l'últim any ha obert vuit botigues i ha tancat sis.
Ha destacat el seu treball en la renovació de les seves botigues per adaptar-les al model de supermercat de nova generació, tancant l'exercici amb més del 50% de la seva xarxa ja transformada.
També ha remarcat que la participació de la marca pròpia es manté estable per damunt del 18%, mentre que suposa el 12% de les referències d'una botiga.
Caprabo compta amb una plantilla d'unes 7.000 persones i forma part del grup Eroski, del que suposa el 20% del negoci.