Des de fa uns mesos, Caprabo ha llançat la iniciativa 'Carros complets i saludables per menys de 70€', una nova proposta d'estalvi per als seus clients que se suma als esforços continus de la companyia per oferir una experiència de compra completa i assequible. Jordi Lahiguera, director de màrqueting i desenvolupament de negoci, explica que "en aquests últims anys, maximitzar la capacitat d'estalvi dels nostres clients s'ha convertit una de les nostres principals prioritats. En un context com l'actual, treballem per reforçar el nostre compromís amb la compra completa assequible i oferir solucions innovadores que permetin estalviar sense comprometre la qualitat dels productes que s'adquireixen".
La iniciativa 'Carros complets i saludables per menys de 70€' s'emmarca en la campanya de 'Preus Bons Sempre'
Per aquest motiu, la proposta de la cadena de supermercats inclou una selecció de productes de qualitat a preus més competitius en diferents categories, per proporcionar als clients alternatives i recomanacions més accessibles i econòmiques que els ajudin a maximitzar cada euro gastat en les seves compres diàries. De fet, la iniciativa 'Carros complets i saludables per menys de 70€' s'emmarca en la campanya de 'Preus Bons Sempre' impulsada per la companyia, que suposa que aproximadament el 25% dels productes d'una botiga mitjana de Caprabo ofereixen preus més competitius durant tot l'any.
Etiquetes grogues de 'Preus Bons Sempre'
Com funciona? Els clients poden descobrir les ofertes amb els productes marcats amb les etiquetes grogues de 'Preus Bons Sempre'. La iniciativa inclou 1.800 referències, de les quals gairebé un 20% són de proximitat i estan senyalitzades en els lineals dels més de 300 supermercats Caprabo a les quatre províncies catalanes per donar una major visibilitat i facilitar la compra diària a preus competitius. A més, la proposta d'estalvi de la companyia inclou més de 250 productes de proximitat, entre ells llet, iogurts, ous, conserves vegetals, aigües, cerveses, vins, galetes i llegums.
La iniciativa de Caprabo inclou 1.800 referències, de les quals gairebé un 20% són de proximitat
La nova proposta de competitivitat en preu és part de l'estratègia que Caprabo duu a terme en els últims anys per maximitzar la capacitat d'estalvi dels seus clients. En conjunt, al llarg d'aquest any, Caprabo invertirà per sobre dels 23 milions d'euros en estalvi transferit als clients. Entre les iniciatives d'estalvi que té en marxa la companyia, s'inclou la del pla 2%, que retorna el 2% de la despesa total que el client realitza al mes amb una despesa superior a 150 euros. És una iniciativa gratuïta i s'aplica a clients amb targeta adherits al pla. Altres propostes d'estalvi inclouen cupons personalitzats, preus exclusius senyalitzats en botiga, descomptes directes de fins a un 70%, formats de compra 2x1, dia sense IVA i descomptes per a famílies nombroses, entre les més destacades.
Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona el 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia hi treballen unes 6.000 persones. La cadena aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 100.000 persones compren als supermercats Caprabo. Finalment, el supermercat és pioner en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.