• Empresa
  • Casa Tarradellas i Nestlé creen una empresa de xarcuteria

Casa Tarradellas i Nestlé creen una empresa de xarcuteria

La nova companyia vendrà els seus productes càrnics en sis països europeus i les masses de pastís i pizza a França i Bèlgica

La seu de Casa Tarradellas a Osona | Cedida
La seu de Casa Tarradellas a Osona | Cedida
Europa Press
Barcelona
20 de Desembre de 2019
Act. 20 de Desembre de 2019

Casa Tarradellas ha comprat a Nestlé el 60% del grup de xarcuteria i productes càrnics Herta, del qual la segona mantindrà el 40% de l'accionariat. Després d'aquesta adquisició, Nestlé i Casa Tarradellas crearan una empresa conjunta per Herta amb les seves respectives accions del 40% i 60%, ha informat Nestlé en un comunicat.

La joint venture inclou les activitats de xarcuteria d'Herta -xarcuteria i productes càrnics- en sis països europeus, i les masses de pastís i pizza a França i Bèlgica. Aquesta empresa conjunta es crearà després de consultar als organismes de representació dels empleats allà on siguin necessaris.

Nestlé mantindrà i continuarà desenvolupant les gammes vegetarianes Herta existents, d'acord amb la seva estratègia d'enfortir les seves ofertes a força de vegetals amb marques com Garden Gourmet a Europa i Sweet Earth a Estats Units. Les activitats de xarcuteria i les masses de pastís i pizza d'Herta van generar vendes per 667 milions d'euros el 2018 i van ser valorades en 690 milions d'euros.

S'espera que la transacció es tanqui el primer semestre 2020, i l'empresa conjunta es basarà en la presència de la marca i la seva posició de lideratge a certs països europeus i també es beneficiarà de les fortaleses complementàries i l'experiència en innovació d'ambdues parts.