Coca-Cola ha aconseguit que el 55% de les seves vendes siguin de begudes baixes o sense calories, així com que pràcticament el 100% dels seus envasos siguin reciclables o reutilitzables, segons ha explicat la companyia en un comunicat.
L'empresa també s'ha marcat com a fita recollir l'equivalent al 100% dels seus envasos perquè no acabin com a residus i que la totalitat dels envasos siguin reciclables o reutilitzables, al mateix temps que sosté que, en l'àmbit de les begudes, ja ha aconseguit reduir un 17,1% el sucre per litre entre el 2010 i el 2018.
En la seva estratègia per reduir el plàstic de les ampolles, també treballen en l'alleugeriment dels envasos, sobretot dels secundaris com ho són les anelles que emboliquen les ampolles en els supermercats i comerços. L'objectiu per aquest any és que el 85% de les seves begudes estiguin lliures de malles.
La directora de Responsabilitat Corporativa de Coca-Cola Iberia, Ana Gascón, explica que la companyia també treballa per reduir les emissions de gasos d'efecte invernader en tota la seva cadena de valor i que el 2018 ja va aconseguir reduir un 44,8% les emissions en les seves operacions respecte el 2010.