Coca-Cola Europacific Partners va tancar els nou primers mesos de l'any amb uns ingressos de 15.186 milions d'euros. La xifra suposa un augment del 10,2% respecte al mateix període del 2023, segons ha informat la companyia, que ha anunciat un dividend a compte d'1,23 euros a repartir al desembre. En concret, la firma va aconseguir uns ingressos de 5.358 milions d'euros durant el tercer trimestre d'aquest any, cosa que representa un augment del 2,4% respecte al mateix període d'un any abans.
Entre el gener i el setembre, la companyia va ingressar 2.621 milions d'euros a Ibèria (Espanya, Portugal i Andorra), un 2% més, mentre que el tercer trimestre va facturar 1.051 milions, un 2,1% més. La firma ha indicat aquest "lleuger" creixement del volum el tercer trimestre ve impulsat per "una sòlida execució al mercat i una gran activació". També ha ressaltat el "sòlid" creixement del volum de Coca-Cola ZeroSugar i l'auge "a la banda alta" d'un sol dígit en marques com Sprite i Aquarius, alhora que ha explicat que el te segueix tenint un comportament destacat. Cal recordar que a partir de l'1 de gener l'empresa deixarà de distribuir el Nestea i es quedarà únicament amb el seu Fuze Tea en aquest mercat
"Un any sòlid per a Coca-Cola EP"
El conseller delegat de Coca-Cola Europacific Partners, Damian Gammell, ha destacat que el 2024 continua sent un "sòlid" any per a l'empresa. "Hem crescut en volum i ingressos davant de l'any passat i en quota anem per davant del mercat. La fortalesa a la regió APS (Austràlia, Pacífic i Sud-est Asiàtic), amb les Filipines al capdavant, ha compensat els menors volums a Europa“, ha destacat Gammell.
Així, amb aquest comportament fins al setembre, el grup va confirmar les previsions anuals i va anunciar un dividend anual un 7,1% superior al de l'any passat (1,97 euros per acció). "Això demostra la fortalesa del nostre negoci i la capacitat per seguir oferint valor als nostres accionistes", va afegir el directiu. D'altra banda, Gammell també ha destacat que la companyia està "ben posicionada de cara al 2025 i els següents anys". "Continuem invertint a llarg termini i confiem que comptem amb l'estratègia adequada que, aplicada de manera sostenible, ens ajudarà a assolir els nostres objectius de creixement a mitjà termini", ha afegit.