Colvin entra en el món de les plantes. La startup d'entrega de flors a domicili també començarà a repartir plantes d'interior a través d'un nou servei, Colvin Jungle. Aquesta diversificació del producte ha estat possible després que l'empresa emergent tanqués una ronda de finançament de 14 milions d'euros a finals de juny, liderada per MIP i amb els fons de capital risc P101 i Samaipata.
En concret, Colvin Jungle se centrarà en les plantes d'interior, un segment en auge, segons explica la companyia a través d'un comunicat. La tendència, indica la startup, ha augmentat més a causa dels confinaments decretats per frenar el coronavirus: "Ha propiciat un increment de la demanda de plantes d'interior com a fórmula per portar un trosset de natura a les nostres llars".
A més de seleccionar les varietats que més s'adapten a l'interior dels habitatges, Colvin també elaborarà guies pràctiques per cuidar-les. L'empresa indica que aplicarà el coneixement que ha acumulat des del seu naixement, el 2016, en la logística i operativa del repartiment a domicili de les flors tallades. Espècies com el ficus lyrata, la maranta leuconeura i la monstera deliciosa estaran disponibles a Colvin Jungle.
Segons dades de la mateixa companyia, un 64% dels clients de Colvin compren plantes habitualment. Un dels aspectes que més els preocupa a l'hora de fer-ho és la durabilitat de la planta. És per això que un 38% dels clients opten per plantes que requereixen poca experiència per cuidar-les, mentre que un 33% valoren tenir a mà consells per mantenir-les sanes i amb bona salut. El catàleg de Colvin Jungle s'anirà adaptant a cada temporada i a les tendències, amb plantes de diferents mides i textures.