La cadena de supermercats Condis va facturar 773 milions d'euros durant el 2022, un 5% menys que els 817 milions d'euros d'ingressos de l'exercici anterior. En un comunicat, la companyia ha assegurat que a Catalunya la xifra de negoci va augmentar un 3% interanual durant el 2022, al mateix temps que també va destacar la facturació del segment online, fins a assolir els 13 milions d'euros.
Condis ha "reorientat" l'estratègia comercial afegint 200 productes de marca pròpia
Condis també ha detallat que ha "reorientat" l'estratègia comercial afegint 200 productes de marca pròpia, amb l'objectiu de "minimitzar" la inflació i la tendència alcista en els costos de les matèries primeres i l'energia. Durant el 2023 el grup preveu facturar més de 800 milions d'euros.
L'any passat, la cadena va dur a terme una inversió de més de quatre milions d’euros destinada a ampliar la seva plataforma logística de Mercabarna. Va ampliar dels 3.416 metres quadrats als 5.000 metres quadrats la seva superfície destinada a productes frescos per reforçar la capacitat logística en el mercat majorista. La plataforma, que va permetre passar de 16 molls de càrrega i descàrrega a 27, porta gairebé un any en ple funcionament.