• Empresa
  • Cottet vol fer el salt al Marroc i Portugal

Cottet vol fer el salt al Marroc i Portugal

La companyia estrena nova botiga de 1.000 metres quadrats a la Rambla Catalunya i el seu disseny reuneix diverses zones experiencials

La nova botiga de Cottet a la Rambla Catalunya | Cedida
La nova botiga de Cottet a la Rambla Catalunya | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
20 de Setembre de 2019
Act. 20 de Setembre de 2019

Cottet Òptica i Audiologia es planteja fer el salt fora d'Espanya i obrir mercat al Marroc i Portugal i vol arribar als 50 establiments en els propers cinc anys, així com créixer en el seu canal digital. L'empresa acaba d'obrir les portes del seu centre "más innovador", amb un concepte dels més moderns a escala europea pensat per al client, amb àrees experiencials, tecnològicament avançat i maquinària d'última generació, que la situa a l'avantguarda de les tendències, seogns informa l'empresa en un comunicat. El nou establiment se situa a Rambla Catalunya número 8, a 300 metres de la botiga de Portal de l’Àngel, amb la qual conviurà fins al mes d'octubre.

 

El trasllat a Rambla Catalunya respon a un "canvi natural" davant un sector canviant i exigent. La nova botiga disposa 1.000 metres quadrats dividits en 400 en la planta carrer i 600 en la planta inferior. El seu disseny reuneix diverses zones experiencials per a cuidar els sentits dels clients, oferint- los una contínua interacció amb l'ambient. Un gran espai dóna la benvinguda on se situa una extensa exposició de producte que inclou les marques d'ulleres més reconegudes del sector i les seves marques pròpies de sol i graduat, Cottet Barcelona, Urban i Lunettier 1840. A més, un videowall projecta les últimes novetats relatives a serveis, promocions i imatges de campanyes.

 

Segons el president de la companyia, Javier Cottet, aquest és "el concepte més innovador de la ciutat i un dels més innovadors d'Europa" perquè "reuneix la tecnologia més avançada, espais molt experiencials i una gran oferta de producte, al costat de l'equip més preparat per a garantir una òptima atenció i relació amb el client".