Cupra ha llançat una iniciativa amb la col·laboració del FC Barcelona que portarà l'escalf dels afeccionats a la gespa del Camp Nou quan torni la competició de futbol. Sota el lema Let's win this match together (Guanyem aquest partit junts), el partner oficial d'automoció i mobilitat del Barça fa una crida als seguidors culers de tot el món a enviar fotos animant al seu equip des de casa. Segons informen en un comunicat, aquestes imatges, que poden enviar-se a la web de Cupra, seran projectades enles pantalles LED situades al voltant del terreny de joc durant els partits a porta tancada en el Camp Nou.
El director d'estratègia, desenvolupament de negoci i operacions de Cupra, Antonino Labate, assegura que "aquesta iniciativa va més enllà del futbol ja que volem expressar que, malgrat els desafiaments actuals, tornarem més forts si actuem junts". Amb el conjunt del material rebut es realitzarà una peça audiovisual que s'emetrà durant el partit en intervals regulars, fins a un total de deu vegades.
D'aquesta manera, els afeccionats podran sentir-se una mica més prop del seu club i del seu estadi i animar els jugadors des de qualsevol part del món. El porter del FC Barcelona i ambaixador mundial de Cupra, Marc ter Stegen, convida els aficionats culers a omplir el Camp Nou de missatges de suport: "Jugar al nostre Camp Nou sempre és especial, on el suport dels nostres afeccionats és important. Aquesta iniciativa de Cupra és fantàstica ja que ens permet sentir la seva presència. Necessitem adaptar-nos a aquesta situació i així podrem crear una atmosfera guanyadora per als nostres partits a casa. Força Barça!".
El passat mes d'agost del 2019, Cupra i el FC Barcelona van unir les seves forces en una aliança global. A través d'aquest acord, es va convertir en Official Automotive and Mobility Partner de forma exclusiva i en un dels Global Official Partners del club de futbol. Amb els objectius d'impulsar la imatge de la ciutat de Barcelona al voltant del món, promoure el talent i la innovació i crear experiències úniques per a la seva comunitat global de fans, ambdues organitzacions col·laboraran durant les properes cinc temporades.