Cupra ha inaugurat un nou City Garage a Rotterdam (Països Baixos). L'establiment, un model amb projecció internacional dedicat a exposicions, oci i estil de vida que també compta amb entorns per a reunions i esdeveniments privats, aterra a la ciutat neerlandesa com a part de "l'estratègia d'expansió global" de l'empresa d'automòbils, segons han informat en un comunicat.
L'empresa ha volgut destacar el "vincle cultural" que uneix la ciutat de Rotterdam amb Barcelona. En el marc de l'esdeveniment en què han inaugurat el nou espai, Cupra ha definit ambdues capitals com a "ciutats creatives", amb un bon encaix per al model de negoci dels city garage i la seva dedicació a l'oci i la cultura.
Segons el CEO de Cupra, Wayne Griffiths, l'objectiu de la companyia amb l'obertura d'aquests establiments és "crear un vincle entre la marca i la ciutat". "Ens agrada traslladar una mica de Barcelona als espais de Cupra. Volem inspirar el món des de Barcelona". El directiu ha celebrat, a més, la proficiència del model de City Garage, que ja es troba a ciutats europees com Múnic, Milà, Lisboa o Hamburg, així com a Ciutat de Mèxic.
La firma ha anunciat, a més, que la pròxima obertura d'aquest model d'establiment serà a Sidney, coincidint amb el llançament de la marca de mobilitat elèctrica a Austràlia, un "pas clau" per a la seva expansió cap al mercat Àsia-Pacífic. Amb la seva xarxa comercial, Cupra espera duplicar vendes i facturació enguany, fins als 5.000 milions d'euros.